Terug naar overzicht
iemand ervaringen met shoes op prey, het ziet er leuk uit!!groetjesruth
Zoals gezegd, ik heb ze besteld, maar nog niet gekregen. In elk geval, ze hebben wel een super return policy. Ook al zijn ze voor jou gemaakt, je kunt ze gewoon terugsturen als je ze niet mooi vindt of als ze niet passen
dat ziet er geweldig uit :-)
Laat je weten hoe de schoenen je bevallen? Voor mijn dochter kan ik dan gelijkaardige laten maken, weliswaar zonder hak. Ik zie het al helemaal voor me :-)
Je hebt shoes of prey.com en shoes of prey.nl Je moet eens bij allebei kijken want heb al hier op het forum gelezen dat de ene goedkoper is voor hetzelfde ontwerp dan de andere. Maar geen idee welke.
Net eens nagekeken, de .com is véél goedkoper dan de .nl. Het model dat ik leuk vind, is bij de .nl 280 EUR en bij de .com 200 EUR...
Het rare is dat dat bij mij niet werkt. Als ik op .com ga, verandert hij dat automatisch naar .nl... Achja, ik heb 230 betaald, dus het heeft niet veel zin om te zien dat ze ergens anders goedkoper waren :-)
Ik heb mijn schoenen vandaag ontvangen! Super service dus, want bij het bestellen zeiden ze dat ze 20 september klaar zouden zijn om te verzenden. En ze zijn prachtig! Ik heb inderdaad teveel betaald via shoesofprey.nl maar ja, daar is niets meer aan te doen :-). Ze zijn in elk geval nog goed verder door te dragen, de hoogte is perfect, net zoals de maat. Super! Een echte aanrader voor wie zoals ik de perfecte schoen in z'n hoofd had en die niet vond in het bestaande gamma.