Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dingen die ik nog kan regelen?

24-8-2012 11:12:47
Dinsdag mogen we nog is naar een zaal kijken gaan se :-) Hopelijk valt het mee, dat ik toch al bij 2 dingetjes oké kan schrijven hehe :-)
En dan maandag naar het gemeentehuis voor is te kijken of de datum nog vrij is, en welk uur enzo...
Ik weet het is allemaal heel vroeg, maar daar wij volgend jaar beginnen met bouwen, heb ik dan niet
zo veel tijd meer...
Zijn er dingen die ik nu ook nog kan regelen???

xxx

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 812

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik24-8-2012 11:24:25

Hey Ina,

Ik trouw 3 augustus 2013, heb nog een jaartje maar heb het meeste al geregeld.
Heb voor de trouw ook nimeer zoveel tijd om al die dingen te regelen, en ik heb graag dat het allemaal al inorde is, dan moet ik me later geen zorgen maken.
Dit is wat ik al allemaal geregeld heb:
- Trouwkleed (al gekocht eind november 2011, als dat niet vroeg is? :-) )
- Trouwschoenen (gekocht afgelopen mei)
- Fotograaf (vastgelegd eind mei 2012)
- Videograaf (vastgelegd midden juli 2012)
- Visagiste ( vastgelegd eind juni 2012)
- Feestzaal (vastgelegd begin juli 2012)
- DJ (vastgelegd begin april 2012)
- Drukwerk voor uitnodigingen (weet ik al waar ik ze ga laten drukken)
- Ringen ( reeds een voorkeur, maar moeten nog eens langsgaan)

Dan het gemeentehuis kan ik pas begin september vastleggen, omdat ze dit niet vroeger doen voor het jaar erop.En de kerk doe ik dan ook eveneens.
Eventueel een ceremoniemeester?maar weet niet of ik dit ga nemen.
En ook nog de auto's of koetsen moeten we nog bespreken, hoe we dit gaan doen.
Zo, ik denk toch dat ik de belangrijkste dingen even heb opgesomt.
Als je even iets vragen hebt, mag je mij altijd contacteren.

groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-8-2012 11:30:08

Ik wou u ook aanraden om misschien al een fotograaf te zoeken, sommigen zijn heel rap volgeboekt. Je kan natuurlijk ook al een DJ zoeken. Je vervoer vastleggen. Je kan al op zoek gaan naar iemand dat je haar en make up kan doen. Je kan zeker al wat bruidswinkels bezoeken en eventueel je kleedje al bestellen. :) Voor de rest veel ideeën opdoen voor je uitnodigingen, misboekje, bedankjes, ... :) Je kan al een openingsnummer zoeken en andere liedjes voor de kerk en het avondfeest, ... :) Succes! En nog veel plezier met de verdere voorbereidingen!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik24-8-2012 12:42:28

Goh ik zou zot worden met nog zoveel tijd te gaan
Wij zijn midden februari verloofd en trouwen eind december...en had 't aan mij gelegen we trouwden al in november...

Wat kan je al doen: DJ vastleggen, ideetjes opdoen voor: bedankjes, evt. thema/themakleur, kleed, uitnodigingen..., fotograaf vastleggen.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-8-2012 20:40:54

hey je kan veel op voorhand doen hoor, ik denk aan dj, fotograaf, videograaf, vervoer, lijst met mensen die je wil uitnodigen, ideeen zoeken voor je uitnodigingen, tafeldeco wat wil je welk thema of welke kleuren, enveloppedoos, ringen zoeken, kapsels op internet zoeken, bruidskleed, bedankjes, als je voor de kerk trouwt misboekje samenstellen, huwelijkskaars laten maken, versiering voor in de kerk zoeken, gastenboek kopen, visagiste zoeken, juweeltjes zoeken, lingerie, al de leuke dingen eigelijk, geniet er maar van en wat al geregeld is moet je je dan niet meer in je kop steken dus geniet en bereid maar lekker voor.

succes

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik27-8-2012 15:01:54

Dank jullie wel allemaal ! Nu heb ik toch al een paar ideetjes ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...