Terug naar overzicht
ik wil wel even reagerenmijn jurk komt van daarmag het binnen twee weken nog eens passen en indien het goe zit krijg ik het meeheb er ook wel negatieve ervaringen mee hoormaar dat zet ik liever even op mailnaar waar kan ik mailen???
Hey JessyJe kan mij steeds mailen op nathalie.vanhooydonck@vandeweghe.be.Alvast hartelijk bedankt.Nathalie
Hallo,ik ben op 15 mei getrouwd met mijn jurk aan van het Bruidsparadijs.Ze hebben me er goed geholpen en men komt zeker niet dwingend over (dat je iets zou moeten kopen).Bij mijn jurk hebben ze ook wat veranderingen aangebracht en dat is allemaal zeer professioneel gedaan.Ook geven ze tips van wanneer je vlekken maakt op DE dag hoe dat je deze het best verwijderd.Ik was blij met mijn jurk, alleen had ik de pech dat ik toen al in Gent woonde en de laatste 1,5 week was ik door de stress wel wat afgevallen dat mijn jurk (vooral mijn rok) niet echt op zijn plaats bleef zitten, maar daar kan het Bruidsparadijs zelf natuurlijk niets aan doen.Ik heb dus alleen maar positieve ervaringen, en het is voor mij goed geweest dat ik een aantal winkels gedaan heb alvorens te kiezen of je moest natuurlijk direct ergens op je droomjurk uitkomen...
ik heb je een mailtje gestuurd
Nog eens bedankt Jessy en nog veel succes!!!!
Hallo Nathalie,zag vandaag je vraag i.v.m. ervaringen over Het Bruidsparadijs. Mogen wij misschien eens weten hoe de klanten hierop gereageerd hebben.Zoals je wellicht vermoedt, ben ik van Het Bruidsparadijs en we proberen echt voor 100% onze klanten tevreden te stellen. We proberen dan ook steeds weer alle mogelijke wijzigingen, veranderingen o.d. te bewerkstelligen. Mag ik je vragen de reacties op je vraag eens door te sturen naar marita@bruidsparadijs.be? Bedankt op voorhand!Marita