TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sonja
|
|
|
Els
16-6-2012
|
24-8-2012 16:22:45
Het fonteinhof in Borgloon. Zij hebben geen vaste traiteur.
|
|
Annelies
18-5-2013
|
24-8-2012 18:17:19
Voor het Fonteinhof in Borgloon mag je inderdaad je eigen cateraar kiezen, maar je moet deze wel ter goedkeuring aan Fonteinhof voorleggen. Zij aanvaarden niet zomaar iedereen. Kasteel van Hoen is volledig vrij van catering, evenals de Beekhoeve in Neerlanden ondertussen. Nadeel is dat deze zalen, net als Fonteinhof, een behoorlijk hoge vaste kost hebben, enkel en alleen voor het gebruik van de zaal. Het is een utopie dat je door zaal en catering apart te kiezen, je er voordeliger zal uitkomen qua kostprijs. Ik dacht dat initieel ook, maar ben duidelijk al teruggekomen van die gedachte. Dat is in elk geval toch zo bij de locaties hierboven vermeld, die trouwens prachtig zijn!
|
|
Joke
3-8-2013
|
24-8-2012 19:19:53
Bedankt voor de reacties ik neem al eens een kijkje op de websites ;-) Ik denk dat we dan best nog eens alle opties moeten bekijken, met en zonder catering. Gaat jullie wel voor de catering en zaal apart of het alles in één pakket?
|
|
Katia
22-6-2013
|
24-8-2012 20:01:04
Als Beekhoeve zonder vast traiteur is (vroeger Bart Claes als vast traiteur) dan is hof ten steen misschien ook cateraar-vrij. Wij trouwen daar trouwens, en het ligt in Orsmael. Op 10min van het Hotel Stayen in Sint-truiden, dus ideaal voor ons omdat er ook mensen van ver komen. Er is een kappeletje vlak naast, dus super romantisch, en ook voldoende groen, ook al ligt het aan een drukke weg :-)
Voordeel aan een zaal met vaste cateraar: geen verrassingen (tenzij faillissementen, HAHA....aaaah sorry ik word gek van die situatie met Bart Claes) want de traiteur kent de zaal en al zijn mogelijkheden. Hij weet dus exact hoeveel electriciteit hij kan gebruiken (en waar de stopcontacten zijn...), wat hij waar kan stapelen, en soms is het ietsjes goedkoper omdat hij soms vanalles kan stockeren op de locatie zelf, en dus win je aan vervoerskosten.
Een totaalpackage stelt mij geruster in elk geval. Ze moeten de reputatie van de zaal ook hoog houden, dus ze gaan niet met om het even wie in zee...
|
|
Els
16-6-2012
|
24-8-2012 20:33:00
Fonteinhof aanvaardt inderdaad niet om het even welke traiteur (wat mij persoonlijk ook logisch lijkt). De kosten daar zijn wel niet enkel voor de zaal, maar ook voor de hotelkamers die je er (op zaterdag) bij moet nemen.
|
|
Lien
29-10-2011
|
28-8-2012 14:06:26
Foyer van 't Arsenaal in Mechelen?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|