Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum Pierre Yves

24-8-2012 16:26:01
Ik ga waarschijnlijk mijn kleed kopen bij Pierre Yves en ik las hier dat je dan een kortingsbon krijgt van € 200 wanneer de bruidegom zijn kostuum koopt bij Pierre Yves. Heeft iemand ervaring met de kostuums bij Pierre Yves? Wat is de prijsklasse ongeveer? Want een korting van € 200 lijkt me al een groot bedrag voor kostuum...

Yvana
14-2-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1431

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik24-8-2012 16:30:23

Ik dacht dat Pierre Yves zo'n winkel was waar je voor een trouwkleed gemiddeld 2500 euro uitgeeft, dus voor een kostuum denk ik dat je gauw ook al aan 1000 zal zitten. Geen idee of ik het bij het rechte eind heb.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 17:48:14

Trouwkleden hebben daar van dezelfde kostprijs als in andere winkels gezien het dezelfde merken zijn ;-). Voor mijn trouwkleed betaalde ik 1650 eur en de meeste kleedjes waren 1250 eur à 1850 eur. Mijn wederhelft zijn kostuum kwam op 2000 eur, wel incl hemd, gilet, das, schoenen en riem :-).

Let wel: die kortingsbon kan je enkel gebruiken voor zijn of jouw eigen accessoires (schoenen, das, riem, hemd, stola, tiara, ...) en dus niet voor het kostuum of jouw kleed zelf.

Groetjes!

Evelien

Benita
8-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 16:59:36

Idd zoals hier boven vermeld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info