Terug naar overzicht
http://imageshack.us/photo/my-images/593/mrandmrssmithv... Ik zag dat de link niet werk, dus hierbij de juiste!
Knap gemaakt!
ZAAAAAALIG!
Haha knap gedaan, je vriend weet wat hij doet!! Vind ik een superorigineel idee eigenlijk, dat ga ik onthouden! Welke films hebben jullie nog gebruikt? Want ik kan er maar eentje zien...Groetjes!
Heel tof en inderdaad heel goed gedaan - precies echt!
Hallo,Dit vindt ik echt supertof!Hoe heeft hij dit precies gedaan? Dit is echt perfect uitgevoerd!Groetjes
@Alexandra: wij hebben volgende filmposters ook nog bewerkt: Just Married, What Happens in Vegas, American Wedding, Big Wedding, The Break-up, How to loose a guy in 10 days, Love wedding marriage, Made of Honour, PS I love you, The proposal, Runaway bride, The ugly truth en The wedding date. Ze hebben niet allemaal het trouwthema, maar dat waren degene die we wel leuk vonden.@Deborah: we hebben eerst foto's gemaakt van onze eigen gezichten in de poses zoals ze op de filmposters staan, daarna heeft mijn verloofde onze gezichten op de posters gephotoshopt. Al de rest is van de posters zelf, ook de haren, enkel ons gezicht is erin geplakt. Maar vraag me niet hoe precies, want daar kan ik niets van :) Als je weet hoe photoshop werkt, denk ik niet dat het moeilijk is!
Super goed gedaan! Echt knap! :-)
Whauw super!