Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede Di Oro

24-8-2012 18:36:14
Hallo iedereen,
Ik denk ddat ik zot aan het worden ben!!! Deze middag had ik op mn gsm ff snel gekeken naar ringen van FDO, ik zag er daar per paar tussen staan van om en bij de €400.
Als ik nu kijk vind je er geen paar onder de 600eur??
Is het trouwens mogelijk om bij FDO 2 ringen te scoren samen rond de €450?

Ik weet dat Amici dat wel heeft.

Debbie

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1084

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 18:47:43

Heyhey,

De goedkoopste die ik daar tegengekomen ben waren 600 à 700 eur per paar, wat al heel goedkoop is. 400 eur heb ik daar zelf niet gezien...

Groetjes,

Evelien

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik24-8-2012 21:05:37

FDO zijn volgens mij ook allemaal gouden of heb ik het mis ?

Bij Amici zijn er ook zilveren.

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik24-8-2012 21:10:35

ik denk ook dat heb bij FDO vooral gouden zijn, maar klant is koning, mss mogelijkheid er is voor zilveren?

gr.

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 23:13:29

Enkel goud.

Ik heb er mijn trouwring gekocht en mijn ventje gaat zijn trouwring toch nooit dragen dus we hebben hier bij de plaatselijke juwelier een stalen ring gekocht. (kon je niet kopen bij FDO).
Deze hebben we dan aangetekend opgestuurd naar hun, zodat we toch dezelfde gravure hebben in onze ringen.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 23:50:19

hetzelfde hier. ik heb een witgouden ring van bij fdo, mijn ventje een stalen ring omdat hij in het metaal werkt en een gouden/zilveren ring te snel zou verslijten.
we mogen ook zijn stalen ring meenemen om samen met de mijne te laten graveren.
ik heb geen idee van prijzen. de mijne is duur voor fdo maar ik heb dan ook gekozen voor véél steentjes
gezien mijn ventje zéér goedkoop was met zijn 99 euro voor zijn stalen ring kon ik mij een beetje laten gaan ...
van andere ringen geen prijzen gevraagd.
ik zou gewoon ns langs gaan. je kan meteen je budget zeggen, je krijgt er ook nog altijd korting.

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik25-8-2012 8:42:42

Hoi, Wij hadden ook geen zin om superveel geld te geven aan onze ringen (we verstaan dat er mensen zijn die dat wel doen hoor, maar voor ons was dat gewoon niet het belangrijkste). Zilver wou ik echter ook niet, aangezien dit bij mij snel een groene verkleuring geeft op mijn vinger. Ik zou me daar veel te veel aan ergeren. We hebben dan heel lang gezocht tot we stalen ringen vonden die ons allebei bevielen (we hebben een ietwat 'andere' smaak), en uiteindelijk hebben wij onze ringen besteld bij minter and richter, een koppel in amerika die van stalen ringen echte kunstwerkjes maakt. We hebben vanalles laten aanpassen naar onze smaak, we krijgen sizers in perfect dezelfde maat als onze uiteindelijke ringen, zodat we die even kunnen proberen of ze bevallen van dikte en breedte, .... En hiervoor betalen we om en bij de 350 euro. Met levenslange garantie dat we ze mogen terugzenden en gratis een opfrisbeurt krijgen, moest dat ooit nodig zijn. Het enige nadeel is dat stalen ringen niet meer vergroot of verkleind kunnen worden, maar dat vinden wij niet zo heel erg, moesten ze ooit niet meer passen. Da's dan net een goeie reden om nieuwe te kopen, met een glas champagne :-). Ik wil maar zeggen, als je echt goed zoekt, vind je volgens mij wel ringen die volledig je ding zijn en je toch niet boven je buget uitkomt...

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2012 10:14:22

Minder dan 400€ zal je wel niet vinden. Maar gezien fede di oro met goud werkt en briljantjes zijn de prijzen echt wel stuk lager dan elders! Mijn verlovingsring koste 1200€ en nu betalen we zoiets voor 2 ringen! (heb dan ook 2e duurste ring in winkel genomen en die van partner is ook goud)

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2012 10:16:45

Maar als jedie prijzen vergelijkt met andere juweliers ligt dit stuk lager! Mijn vriendin betaalde stuk meer voor zilveren ring voor man en haar ring is wel goud maar is veel kleiner enfijner dan de mijne en veel minder steentjes, dus als je prijs kwaliteit zoekt en toch met goud wilt is fdo wel goedkoopst!

vanessa

Meld misbruik25-8-2012 17:53:02

Debby , Wij nemen ook stalen ringen want dat is ook veel sterker enzo ! En het zitten er super mooie tussen ! Wij gaan hier in knesselare ;) het is ook van amici

dikke zoen

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 19:21:00

Bedankt vr de reacties iedereen!

Vanessa, komen er dan geen krassen op stalen ringen?

sandra
2-11-2012
 Meld misbruik25-8-2012 21:29:35

Wij hebben twee zilveren ringen , ik eentje met briljanten en dat kwam samen op 970 euro. Ook bij FDO gekocht

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 22:21:05

aan stalen ringen komt niks. ik heb er zelf al jaren (gewoon als ring) en dat is nog precies hetzelfde als toen ik ze kocht. Niet verkleurd, niet vervormd, geen krassen
van mijn ventje zijn trouwring zeiden ze dat als je een krasje hebt, je er gewoon met het groen van een sponsje voor de afwas moet overgaan in dezelfde richting als de "lijntjes" in je ring en dat zo je kras weg is.
het enige nadeel is dat je ze niet kan wijzigen van maat... dus mocht je ooit verzwaren/vermageren moet je een nieuwe ring kopen.

Ik zou persoonlijk geen zilveren ringen nemen. is minder sterk en idd, blijft niet mooi. je moet ze dan telkens gaan oppoetsen.

nu, dat is dan weer elk zijn persoonlijke keus en voorkeur natuurlijk.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik26-8-2012 23:55:18

je kan ook eens kijken bij Titan Factory
dat zijn stalen ringen die ze volledig naar uw zin kunnen maken...

bij FDO, daar was het goedkoopste paar altijd vanaf 600€ geloof ik.
en zo te zien is er niets speciaal veranderd aan de website...
weet iemand trouwens wanneer hun nieuwe collectie uit komt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...