Terug naar overzicht
Eerlijk? Ik vind dat echt belachelijk. En zeker als je niet veel gemeenschappelijke vrienden hebt. Ik vind het ook lastig als mensen die ik als vriend op FB heb zo'n profiel hebben. Je weet dan nooit wie er iets aan 't posten is, of wie er antwoordt op iets dat je zelf hebt gezegd.Ik zie er het nut niet van in.
Hier hetzelfde, wij behouden ook elk onze FBpagina. Ik ben het helemaal eens met wat Fien zegt. het is niet omdat je getrouwd bent, dat je ineens alles moet delen of samen moet doen...
Mijn verloofde heeft zijn FB al een tijd geleden verwijderd en ik zie het nut er ook niet echt in.. Elk uw eigen pagina zeker. Op den duur kan je er niet meer aan uit wie er typt enzo. :)
Ik heb geen FB meer, maar dit vind ik onzin!
wij behouden ook elks ons profiel...
Hier ook elk ons eigen profiel hoor, anders is dit veel te verwarrend :-).Groetjes!Evelien
Hey,Wij hebben ook elk ons eigen profiel en zijn niet van plan om dit te veranderen.We hebben ook elk onze eigen vrienden die niet altijd gemeenschappelijk zijn. Ik zou het zelf niet leuk vinden mochten wij een gezamelijk profiel hebben. Natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf uitmaken maar aan je post te zien ben je ook niet echt overtuigd .Groetjes
Wij hebben ook elk ons eigen profiel en dit zal ook nooit veranderen.Ik zou ook het gevoel hebben dat hij mij op deze manier dan zou willen controleren...?Mijn gedacht, maar ieder doet natuurlijk wat hij/zij wilt.
Ik heb er een paar tussen staan bij mij die zo'n gemeenschappelijk profiel hebben. En het is idd lastig om te weten wie er nu aan het posten/antwoorden is. Er is 1 koppel dat de gewoonte heeft om zijn/haar naam er bij te zetten. Maar zij zijn dan ook de enige...Als er 1 van de 2 nu echt niet veel op fb komt, kan je het misschien wel doen.