Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleempje vrijgezellenfeest

25-8-2012 8:36:53
hey

ik en mijn vriend zouden op onze vrijgezellen eerst elk appart weggaan met elk onze eigen bende :-) maar op een bepaald moment zouden we graag samen komen en nog met heel de groep verder feesten ... zodat we op het einde van de avond samen naar huis kunnen gaan .... Maar nu komt het , mijn verloofde zijn getuige ( die zijn feestje aan het plannen is ) wil helemaal niet samen komen ....

wat moeten we hiermee /hieraan doen ?

iemand ervaring met dit probleem????

groeten

angelique
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 530

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik25-8-2012 10:02:03

Hoi,
bij ons is het ook (meestal) de gewoonte om op het einde van de avond samen de komen met beide groepen. Misschien kan de getuige van je verloofde meer uitleg geven waarom hij dit niet wil. Misschien is hij van plan om wat verder op locatie te gaan met de mannen en is het praktisch niet zo handig. Ik zou alleszins meer uitleg willen zodat ik begrijp waarom. Maar als de reden is "ik wil dit gewoon niet" zou ik wel duidelijk zeggen dat jij en je verloofde dat eigenlijk wel heel graag zouden willen.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik25-8-2012 10:03:20

Ik zou je vriend duidelijk laten zeggen tegen zijn getuige dat dit ook hetgeen is die hij wilt! Goed benadrukken dat dit hetgeen is die hij verwacht. Dat hij het enorm zou apprecieren en leuk zou vinden,... Maar dit zou ik maar doen als je er alletwee zeker van overtuigd bent dat je wilt samen komen... Die getuige zal er dan wel rekening mee houden!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 10:22:43

Ik volg de mening van de 2 dames hierboven.
Vragen waarom hij het niet ziet zitten. Als hij geen duidelijke reden kan geven inderdaad zeggen dat jullie dat echt graag zouden willen en dan zal de getuige wel bijdraaien. Succes!! :)

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik25-8-2012 11:19:59

De getuige ziet 't niet zitten? Ik zie dat jullie trouwen in december, dus de vrijgezellen zal kort daarvoor zijn. We zijn nu eind augustus, eigenlijk meer dan genoeg op voorhand om beide getuigen te zeggen wat jullie verwachten.
Ik vind dat als jullie dit zien zitten, dat het zo zal zijn..
Wij hebben voor onze vrijgezellen de getuigen carte blanche gegeven, maar hebben gezegd: SAMEN! Wij willen niet apart (was enkel 's avonds iets gepland, geen volledige dag of namiddag erbij).
Daar is er, logisch toch ook, volledig rekening mee gehouden.

vanessa

Meld misbruik25-8-2012 11:36:16

hier wilde wij eerst gene hebben uit schrik maar mijn getuige heeft gezegt dat het geen zotteboel zal worden ! Het zal ook maar s'avonds zijn ! Wij willen ook samen komen later op de avond ! wij hebben ook nog een jaar de tijd om te zeggen wat we zeker niet willen ! Sommige gaan daar echt over als ze vrijgezellen organiseren ! Ik wil me toekomstige echt niet ladder zat zien en mijn toekomstige man wil zeker ook al niet ladder zat worden :) je getuige moet met jullie beslissing aanvaarden !

groetjes vanessa

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-8-2012 14:49:48

Onze getuigen hebben ons een tijdje geleden gevraagd wat we willen en wat niet. Wie we er graag bij hebben en wie niet, en wanneer we willen en wanneer niet. En hiermee houden zij rekening, ok niet met alles en gaan mss toch iets moeten doen wat we niet zo graag hebben, maar ze kennen ons goed en gaan ook niet overdrijven. Ben er zeer gerust in, hopelijk zeg ik dat over enkele maanden ook nog :-)

Sofie

Meld misbruik26-8-2012 13:34:32

Niet slecht bedoeld, maar ik zal het hier toch maar zetten:
Wees er ook zeker van dat je verloofde dit dan echt wél wil, om samen te komen. Soms durven mannen blijkbaar niet tegen hun aanstaande te zeggen dat ze dat niet zien zitten. De ervaring leert mij ook dat het meestal de dames zijn die dat wel willen.

Wij hebben dat niet gedaan (hadden onze vrijgezellen ook niet op dezelfde dag) en dat interesseerde mij eerlijk gezegd ook niet. Tijd genoeg om nog eens samen met de hele troep uit te gaan...

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 19:55:45

euh sofie ja mijn verloofde WIL dit !!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...