Terug naar overzicht
Ikzelf heb mijn kleed bij Linx Fashion gekocht. Daar moet je geen extra kosten bij betalen.Veel succes met het zoeken naar je droomjurk.
Ik heb mijn kleed gekocht bij couture Paule in Bree en hier moet je retouchekosten betalen bovenop je kleed. Ik hoorde het ook pas toen we het voorschot op het kleed betaalden. Verder vind ik (tot nu toe) de service in de winkel goed. Ben tlaatst nog terug geweest voor een stukje stof van mijn kleed en was geen enkel probleem. Mijn eigen kleed is nu in bestelling. Krijg het in januari. Ze zijn daar echt vriendelijk en behulpzaam! Ze dringen er ook niet op aan om schoenen, ketting, enzovoorts daar te kopen. Ben tevreden over de winkel!Ann24/03/2007
Ik denk dat je in vele winkels hiervoor moet bijbetalen. Best eens zelf navragen. Mijn retouchekosten worden berekend op de soort van retouche. Bv. een vast bedrag voor korter maken, een ander bedrag voor taille innemen. Er zijn winkels die per uur rekenen en andere winkels rekenen een vast bedrag aan.Die winkels die jij noemt kan ik niet beoordelen, ben er niet geweest.Groetjes
Bij Boetiek lief rekenen hier niets voor aan. Twee weken geleden heb ik er mijn droomkleed gevonden (rembo styling). Ben zeer tevreden over de service. We mochten alle kleedjes die we mooi vonden uitkiezen en passen, ze nemen hier echt de tijd voor. Heb eigenlijk onmiddellijk mijn droomkleed gevonden maar mocht toch alles nog eens passen om zeker te zijn dat ik het juiste zou kiezen. Zoals ze zelf zeiden "hun bruidjes zijn hun beste reclame". Had nog afspraken bij andere winkels maar heb die maar afgezegd omdat ik mijn droomkleed toch al gevonden had.
HeyIk ben vandaag mijn kleed gaan kiezen. Ik moet 60 Euro betalen voor retouches, dat is een vaste prijs. Maar ik heb geen idee in de winkels die jij opnoemt.GroetjesRebecca11.08.07