Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousenband poirier en ivoorkleurige kleine ballonnen te koop

25-8-2012 12:18:23
Ik had voor mijn huwelijk volgend jaar de bedoeling om een kousenband aan te doen.....Maar natuurlijk omdat het nog redelijk veraf is, en omdat ik hier wat gelezen had over corrigerend ondergoed, heb ik me dit aangeschaft met korte pijpjes. Gevolg : een kousenband daarop zou dus helemaal op niks meer trekken. Dus als er mensen zijn die interesse hebben in de kousenband (het is ivoorkleurig met blauw), ik wil gerust een foto sturen. De prijs was 16 euro maar ik wil hem gerust laten voor een redelijk bod om er iemand een plezier mee te doen.
Voor de rest heb ik hier nog kleine qualatex ballonnen van 5 inch/12 cm liggen. Het zijn 99 stuks (normaal zitten er 100 in maar ik heb er eentje van uitgetest). We hebben deze online besteld en dachten dat het, op de site te zien, witte ballonnen waren. Ze kunnen eveneens gevuld worden met helium. Nieuwprijs bij guntro's shop was 12,50 euro. Mocht iemand hier iets mee kunnen doen, laat me gerust een pb
groetjes,

tash
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 662

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...