Terug naar overzicht
Oh echt lief van haar! Moet geen gemakkelijke beslissing geweest zijn. Maar dat wilt toch zeggen dat je echt veel betekent voor haar. Ze zal het wel niet gemakkelijk hebben en zal wel veel steun kunnen gebruiken. Het is misschien ook beter dat ze nadien haar zinnen wat kan verzetten. Wens haar veel sterkte en jij ook nog veel succes hé!! :)
Amai, dit is echt niet leuk...Ik denk ook dat ze zich misschien wel haar zinnen zal kunnen verzetten op die manier. Het zal een heel emotionele dag zijn voor haar. Voor jou goed om weten dat je zo'n goede vriendin hebt die veel voor je overheeft.Steek haar een hart onder de riem en geniet van je dag!
wat een super vriendin! Veel sterkte voor haar en een ontzettend mooie trouwdag voor jou! Groetjes
Blij dat jullie er samen doorheen kunnen!Het is geen makkelijke periode voor haar, en ik ben blij dat zij een "compromis" heeft kunnen vinden. Want het slecht nieuws + jouw trouw missen, dat zijn wel twee harde klappers dat ze had moeten verwerken denk ik. En dat had ze zich wellicht beklaagd daarna, dat ze er niet was voor jou. En zo ben je er ondanks alles ook daar voor haar, en om haar zinnen een beetje te verzetten.Chapeau dat ze de sterkte heeft gevonden. En het is indd leuk om over zo'n goede vriendschap te lezen!
Een echte vriendin !!!