Terug naar overzicht
Wij volgens onze lessen bij Walkiers in Lier en wij gaan voor een swing. Zij hebben wel veel meer mogelijkheden en doen ook in openingsdansen. In schelle is er ook zoiets en ik denk dat dit Dansduplex heet (ben niet zeker!) Er zullen er nog wel meer zijn in Antwerpen of daarrond, mss eens zoeken via google? Alvas heel veel succes!!! groetjes
dancepoint in merksem, bij guy en martine, echt waar die zijn super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HIIIIIIIIIIIII Kelly, zelfde naam, zelfde datum en zelfde provincie! (wij burcht maar komen van merksem)
Hey Kelly, wauw, inderdaad, wat leuk zeg. En waar is jullie feest? Wat uur trouwen jullie en de kerk? En al veel inorde bij jullie, dansen jullie daar ook? Morgen eens info opvragen daar bedankt voor je tip!
Wij hebben daar 2 jaar danslessen gevolgd (in groep)ze hebben ook privelessen want er waren veel koppels die hun openingsdans daar kwamen leren! je zal verschieten hoe snel je ermee weg bent!wij zijn eind vorig jaar verhuisd en mijn toekomstige werkt ondertussen in ploegenstelsel, zo wordt het moeilijk om de wekelijkse lessen bij te wonen en zijn we maar gestoptOns feest is op linkeroever, gemeentehuis 11u en kerk( ceremonie door diaken aan feestzaal) om 18uurvoor de rest hebben wij ook al een dj en fotograaf.EN mijn kleed natuurlijk!!!!!