Terug naar overzicht
Ik denk idd dat dat mss raar zal overkomen als je ll. neemt... opletten va reacties van ouders zou ik zeggen.En een bruidsjongen alleen is toch ook tof!
he mieke,ik denk ook dat je voorzichtig moet zijn om eventueel een kindje uit je klas te nemen, wij hebben ook slechts een bruidsmeisje en ik vind dat niet zo raar.groetjespeggy 13.10.2006
Ik zou toch ook geen leerlingetje van school nemen hoor. Dat komt echt raar over, trekt inderdaad een beetje op voortrekkerij dan...Heidi, die op 9/9 getrouwd is (dacht ik) had ook alleen bruidsjonkertje: je moet op de foto's zien hoe schattig hij is!!groetjesKatrien30/9/06
Wij gingen eerst ons petekindje en metekindje nemen. Maar mijn metekindje is nog wat te jong denk ik. Ge doet daar nie echt mee wat je wilt é. Bij ons zal het dus ook waarschijnlijk een bruidsjongen zijn, maar waarschijnlijk laten we hem wel vergezellen door onze hond.GroetjesIne11.8.2007
Ik vind dat zeer moeilijk, ik geef ook les in het buitengewoon onderwijs. Ik zou graag een leerling uit mijn klas laten voorlezen. Maar wie neem je hé ... ik heb er ook al aan gedacht om alle kinderen samen te laten zingen. Maar er zitten maar 6 kinderen in mijn klas, wat doe je dan als er 3 niet zouden afkomen?
Hoi MiekeIk zou nu ook niet 1 iemand uit de klas laten voorlopen... Ofwel allemaal ofwel niemand... (Als er een paar niet kunnen komen, heb je het toch gevraagd hé! Er kan dan geen achterklap zijn) Afhankelijk met hoeveel kindjes je zit natuurlijk!Mijn oudste schoonzus had geen bruidskindjes op hun trouw en dat had ook iets hoor!Zoals Katrien zei een bruidsjonker heeft ook zijn charmes! Ik zou niet twijfelen, hou je bij je keuze je zal nog tevreden zijn.Als je je kindjes erbij wil betrekken, kan je ze een liedje laten zingen of het brood en de wijn naar voor laten brengen of laat ze tekeningen in de klas maken en versier de kerk met die tekeningen...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Waarom geen bruidsjongen alleen? Ik vind het ook wel leuk. Opletten om zomaar iemand te nemen zodat 'het plaatje' klopt. Een vriendin die deze zomer trouwde heeft ook een jongen en een meisje gekozen om het plaatje te doen kloppen. Gevolg... het jongetje kende ze eigenlijk niet zo goed waardoor ze minder controle over dat kind had. Hij wilde heel de tijd naar zijn ouders. Kinderen voelen zich beter op hun gemak als ze het koppel zelf kennen denk ik.Wij hebben 2 meisjes en 1 jongen, omdat dat petekindjes zijn van mijn vriend.Verder deel ik de mening met de anderen. Niemand uit je klas ofwel iedereen.Groetjes
Wij hebben het petekindje van mijn toekomstige gekozen, maar omdat hij nog vrij jong is gaat het dochtertje van mijn schoonzus haar zus mee. Maar anders hadden wij enkel ons petekindje gekozen. Het plaatje moet niet kloppen, je moet je goed voelen bij alles. Je kan ook altijd 2 jongens kiezen zo is die ene niet alleen. Ik zou ook niemand van je klas nemen het gaat raar zijn voor de andere kinderen.Succes en vergeet niet het ik jouw dag jij moet je er goed bij voelen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had het er al wel met mijn vriend over gehad, maar voor die mannen maakt dat toch allemaal niet zoveel uit hé :-) Daarom wilde ik jullie mening ook graag eventjes.Ik denk dat ik inderdaad gewoon alleen een bruidsjongen ga nemen dan. Dan voel ik me die dag niet schuldig of ambetant tegenover de andere kinderen. En m'n bruidsjongetje is echt wel schattig genoeg om voor twee te tellen hoor !!!