Terug naar overzicht
Super!!! :) Geniet nog maar van die laatste voorbereidingen. :)
Ja, het is echt niet lang meer hè! Ik besef het nog niet helemaal maar het is nog minder dan 2 weken. Ik moet een nog 1 of 2 keer gaan passen en ik krijg mijn kleed ook pas de dag van de trouw... Ik wil die nu al :D Geniet nog maar van de laatste weekjes!
Super gevoel!!En ik ben ook heeeel benieuwd wat mijne toekomstige er van zal vinden!!@ Alessia: hihi...ik heb mijn kleed al terug gepast vandaag :-) mijn getuige en ik hebben generale repetitie gehouden voor de grote dag :-) beetje getimed hoe lang we nodig hebben...en ik heb er ook al vanalle toeren mee uitgehaald :-) is gaan zitten, is alles bij elkaar nemen van sleep, trapje lopen...geweldig!!! hihi!!!
oh Sandra, goed dat je al wat kunnen oefenen hebt!!! :) Zalig!!
Spannend he !!Hier nog 5 dagen... begin toch stillekes aan zenuwen te krijgen. een hele dag in de belangstelling staan :)ik mag dinsdag kleed ophalen.groetjes
@ Robine, nu nog 4 dagen, mijn kleed hangt al een grote week thuis, de verkoopster raadde mij aan om hem uit zijn hoes op te hangen, dat heb ik dus gedaan, het enige nadeel is dat die in de logeerkamer hangt en de deur niet op slot kan.
Ik mag mijn kleed 5 september gaan halen. Ze willen het liever daar houden tot kort voor de trouw. Ergens had ik we al gehoopt om het mee te krijgen om zo ook die dingen te oefenen zoals Sandra :-)Amai Serena, idd een nadeel :-) Hopelijk gaat hij niet gaan spieken hé :-)