Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreugde delen :)

25-8-2012 17:52:50
Hey iedereen
Ik heb zonet mijn trouwjurk gekozen en ik ben over the moon van blijdschap :p. Dus ik wou dit toch even met jullie delen.
Het is iets speciaals geworden, in de winkel vonden ze het "gedurfd" en zeiden ze dat er weinigen zijn bij wie het echt past, maar toen ik uit het pashok kwam was de algemene eerste reactie "waaauw".
Dus ik hoop dat mijn verloofde én mijn gasten dit ook gaan vinden!
Ik ben met een bang hartje aan de zoektocht begonnen, omdat ik geen maatje 36 heb, maar ben heel tevreden dat ik mijn goesting gevonden heb (bij Mia Monta in Zottegem).
Groetjes,
een heel happy bride-to-be!

Karen
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1114

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik25-8-2012 18:02:27

Hihi, nog een Zottegemse. :)

Ik ben nu wel benieuwd, hoor! Wat is er gedurfd aan je kleed?

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 18:44:40

Oh leuk :-)!!
Echt een gevoel van euforie als je DE jurk hebt gevonden é :-)!
Geniet nog maar wat na :-)!

groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-8-2012 19:18:33

Super gevoel als je DE jurk hebt gevonden! Ik ben nu ook wel heel benieuwd!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 19:29:50

Ooh super!! Das toch een zalig gevoel he zo al die kleedjes mogen passen en dan uiteindelijk 'DE' jurk vinden. :) Geniet nog maar lang na!!

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik25-8-2012 20:26:36

Ooh, zo leuk!
Kben ook wel benieuwd nu naar de jurk :)
Ik nog één keer in november gaan kijken naar de nieuwe collectie van Linea Raffaelli en als mijn keuze dan niet veranderd, weet ik ook al welke jurk gekozen :)

Geniet ervan & nog veel succes met het plannen van het huwelijk! :)

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 22:36:06

Hey! Proficiat! Net zoals alle andere bridies hier ben ik ook énorm benieuwd :-) Zeker omdat het gedurfd is! Wat zou het kunnen zijn? Misschien een opvallende kleur? Of een diepe décolleté? Of met een blote rug?

Komop vertel op! :-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik25-8-2012 23:02:25

Hihi, zo leuk om dit met jullie te delen!

Het zit hem idd in de kleur.. het klassieke ecru en wit was prachtig, maar dit past toch net dat ietsje meer bij mijn karakter.

Kan al niet wachten om de fotootjes binnen 322 dagen te posten :).

Nu opzoek naar passende shoes en lingerie, jippie!

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik25-8-2012 23:05:42

Mogen we niet weten welke kleur het is? :)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik26-8-2012 0:17:56

Nee :), je weet nooit dat mijn vriendinnen hier op deze site belanden..Laat jullie verbeelding maar werken! ;)

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik26-8-2012 10:06:25

I envy you! Ik kreeg het VERBOD om buiten wit te gaan :( nu ik begrijp mijn aanstaande (gesteund door mijn mama trouwens) ergens wel... maar toch. Het is nét wat verboden is, dat nu plots zo aantrekkelijk lijkt he!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 10:37:30

Spannend!! Nog een jaartje wachten op de foto's... Maar jij kan al volop genieten van het gevoel! Leuk he
Ik vind het wel grappig om soms verwarring te zaaien bij mijn vriend of vriendinnen over mijn jurk... qua lengte, kleur,... En nee hoor, ze zullen het niet te weten komen tot op de dag zelf, alleen mijn mama en ik.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 10:54:29

@ Joyce: haha, idem hoor. Enkel mijn mama weet hoe het er uit ziet en ik wil dat graag zo houden. Ik breng mijn vriend soms op een verkeerd dwaalspoor haha. =D Soms laat hij voorbeelden zien van modellen en elke keer zeg ik nee da lijkt er niet op enzo. Hij zo ma allez da kan toch nie! :) Hoe moet uw kleed er dan uit zien? En ik altijd; je mag blijven vragen, ik los toch niets.. Echt leuk om hem daarmee te kunnen plagen. =P

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik26-8-2012 14:03:08

Ik vind het ook leuk om wat verwarring te zaaien. Ik verklapte gisteren bewust dat één van mijn favo jurken uit de "Disney" collectie komt. Gewoon om hem te doen "schrikken" :-) Ik vraag me af wat hij nu allemaal niet moet denken :p

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 14:48:52

Believe me dames, hoe korterbij jullie dag komt, hoe meer de mensen beginnen te 'vissen' :-) hehe...
Mijn verloofde heeft wel al door dat het strapless is, gezien ik echt een freak ben als de zon schijnt...bandjes naar beneden :-)!! Maar voor de rest heeft hij geen idee :-)!
En veel vriendinnen die ook echt super benieuwd zijn...ik hoop op veel 'ooooh's' als ik uit de auto stap aan het gemeentehuis

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info