Terug naar overzicht
Als het niet te warm is op jullie dag, misschien een katoenen legging onder dragen?Maar gaat ook warm zijn denk ik...Een shortje of zo met iets langere pijpjes kan ook natuurlijk...groetjes!
Misschien was het een beetje de stress of was het warm in de winkel? Als ik in de winkel iets moet passen, ben ik ook meestal aan het zweten.. De zenuwen kunnen ook wel parten spelen natuurlijk.Voorzie voor de dag zelf anders een fris flesje water, dat je tussendoor wat kan afkoelen of een handdoekje voorzien dat je uw zweet wat kan afvegen.. Hoe meer je zal dragen, hoe warmer je het ws zal krijgen. ;) Ik hoop dat het op jullie droog blijft maar niet te warm natuurlijk! Succes!!
bij de apotheek kan axitrans of zoiets kopen en moet héél goed zijn voor zweetaanvallen!
axitrans is heel goed en doeltreffend!!!!!enkele dagen (weken) vooraf beginnen gebruiken en je zal geen last hebben!
Ik had dat ook tijdens mijn laatste pas... :s Het kleed plakte letterlijk aan m'n lijf en het zweet liep zo van mijn benen... Ik had stress, was gehaast en dat allemaal zorgde voor die "zweet-aanval" denk ik...De dag zelf heb ik er echt geen last van gehad, nochtans dat het heel warm was.Ik had zelfs geen shortje aan (was ik vergeten) en mijn billen waren niet 'kapot' (je weet wel wat ik bedoel )Dus....relaxxxxxxx... ;)
Ik ben dus blij dat ik niet alleen ben!! Ik heb ook zo gezweet tijdens mijn eerste pas!! Alles zat perfect just veeeeeel te warm!! Ik hou mijn hart al vast tijdens onze trouwdag...Ik ben zoal iemand die altijd veel te vlug warm heeft...Zal eens bij de apotheek passeren morgen :)xxx
Oh dat is wel minder, maar ik kreeg het ook altijd warm tijdens de pasbeurten :) dat is normaal volgens mij.Ben trouwens benieuwd nr je jurk Sara, je zei een echte prinsessenjurk, all the way met tiara ed. Ga ja ook vr handschoenen, sleep, sluier? :)Ben eigenlijk benieuwd nr alle bruidsjes die rond onze tijd trouwen en hun foto's! :D
@ruth: sleep zit er aan ;-) skuier was erover bij de jurk, dus ik heb alleen een tiara en dan een kanten vestje. handschoentjes zeker niet want ik heb dat ooit gedragen op mijn eerste comunnie en ik heb daar nog slechte herineringen over :-)
misschien gewoon een 2e shortje voorzien?als je dan erg zou zweten, kan je gewoon in de loop van de dag het 2e aandoen...dan ga je weer zo fris als een vogeltje zijn :)
Ik had bij mijn eerste pas ook dat probleem... Was echt genant! Ik las hier trouwens net een reactie van iemand over kapotte billen. Ben ik blij dat ik dat niet alleen heb... Doen jullie bruidjes allemaal een shortje onder jullie kleed aan?
ik ben dat alleszins wel van plan :-)