Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie blijft een ???

25-8-2012 18:51:20
Hallo allemaal,

Na een paar uurtjes recuperatieslaap na een fantastisch huwelijk van een vriendin, ben ik samen met mijn getuige een bezoekje gaan brengen aan het scheepsvaartmuseum te Baasrode.
Ik zag het al, toen we nog maar geparkeerd waren...not good....
We hebben maar 1u15min ongeveer voor onze shoot dus dan wil ik een makkelijk toegankelijke locatie...
Het is wel een mooie locatie voor foto's, als je veel tijd hebt. Ik zou hier meer werk hebben met mijn kleed op te heffen voor het vuil, dan iets anders...en als ik gestressed ben, geen goei foto's :-)!

Dus...zijn we weer bij af...misschien toch gokken op het domein van Diepensteyn...binnen een week weten we zeker of we daar terecht kunnen...

Vandaag ook mijn kleed nog eens gepast hangt bij mijn getuige :-).
Zo leuk...even de timing berekend, ongeveer 20 min zou voldoende moeten zijn om klaar te geraken.
Beetje mee rondgewandeld, is gaan zitten...eens gans de sleep bij elkaar proberen te houden, oefenen :-)!!
Maar geweldig gevoel ben benieuwd naar het eindresultaat met kapsel en make-up!

Nog 12 dagen!!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 736

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-8-2012 20:15:12

Nog maar 12 dagen. Spannend hé.
De fotolocatie is inderdaad een moeilijke keuze!! ;)
Geniet nog van die laatste voorbereidingen!! :) Ik wou dat ik mijn kleed ook al bij mij had pff =D

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 20:51:48

Oei! En wij dachten daar dit weekend ook eens te gaan kijken...

Wij hebben ook maar 1.30u voor de foto's aangezien wij een half uur naar daar moeten rijden en een half uur terug, dus dit zal dan ook voor ons moeilijk zijn...

Wij zijn ook nog op zoek aangezien het stadsmuseum van Aalst geen optie is (enkel mogelijk tijdens de openingsuren van 14u - 18u maar wij gaan 's morgens op fotoshoot).

Wij dachten ook eens te gaan kijken in de Abdij van Affligem, misschien ook een idee voor jullie?

Ik had vandaag mijn 3de en laatste pas en het is inderdaad een super gevoel!! Nu blijkt wel dat mijn sleep eigenlijk echt wel lang is :-p. Ik had hem altijd korter in gedachten ;-). Maar het is wel PRACHTIG ;-). Super gevoel é!!

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-8-2012 22:47:24

Hey Evelien, Wel ik heb al een trouwreportage van daar gezien en is wel mooi...zeker de lichtinval in het atelier door de oude ramen enz...maar ik vond het vrij vuil.Ik heb toch ook wel wat sleep en ik ga diene niet proper kunnen houden daar vrees ik...dus wij gaan iets anders zoeken.Diepensteyn v brouwerij palm is nog altijd eeen optie,al wacht ik op toelating... ik ben ooit op Schotte geweest in aalst,maar zijn ze aan het saneren zeker?? is ook wel vuil... geen parkje in aalst of zo? Of fotos aan het water ergens? moeilijk é...zelfs op een droge dag!een binnenlocatie is bij ons helemaal een ramp!! Groetjes!!

Roeland

Meld misbruik25-8-2012 22:53:34

Je fotograaf kan je toch helpen met zoeken naar locatie, zowel binnen als buiten? Daar hoeven jullie echt niet wakker van te liggen hoor, gewoon vragen aan hem / haar...

Veel succes,
Roeland

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 8:34:48

Hey Sandra,

Buitenlocaties zijn er hier zeker genoeg in Aalst, met het stadspark en de Dender enz :-), maar het is de binnenlocatie die een ramp is. Schotte zou inderdaad helemaal niet meer toegankelijk zijn wegens afbraakwerken + het is er inderdaad erg vuil. Het is echt zoeken!

Nog veel succes ermee allezins! ;-)

Groetjes,

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 9:27:09

Hey Evelien,

Moeilijk é!
Wij kunnen ook naar de plantentuin in Meise, daar heb je zo een 'kasteeltje' waar we eventueel ook binnen kunnen...

Jij ook nog veel succes!! :-)
Ik zal morgen is horen bij mijn collega's van Aalst :-) misschien hebben zij nog een ideetje voor jullie :-)!

groetjes!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 10:33:30

Jullie dag komt idd dichterbij. Moet een heerlijk gevoel zijn
Fotolocatie is niet gemakkelijk, dat gaat bij ons ook nog een opgave worden...
Wel leuk dat je al eens kunnen "oefenen" hebt met je kleed! Zalig moet dat zijn! Binnen enkele dagen mag je er een hele dag in pronken!
Geniet er nog van en veel succes met het vinden van een fotolocatie nog!
Groetjes!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 10:57:50

@ Sandra; Moest je niets anders meer vinden qua fotolocatie, dan zou ik je de Plantentuin in Meise toch ook aanraden hoor! ;)

Succes!!

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik26-8-2012 11:17:52

Het komt dichtbij hé, Sandra!

Ik ben niet bekend in die regio, dus ik kan je niet helpen!
Kan wel zeggen dat je er superhard van moet genieten en het is goed dat je al eens enkele stapjes zette met je sleep ;)
Groetjes Tiffanie

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 14:46:11

@ Silke: ja is inderdaad nog een optie :-) ook al ligt het op 30 min rijden van onze zaal...maar ik ga echt last minute moeten werken en het weer afwachten denk ik...lastig!!

@Joyce: ja, dat kleed amai...is wennen hoor :-) gelukkig heb ik die hoepelrok, dat maakt het stappen wel eenvoudiger :-) Ik had gehoopt de openingsdans te kunnen doen met mijn sleep maar dat gaat niet lukken, ga er op trappen denk ik :-) dus toch maar omhoog steken voor we er aan beginnen :-)

@ Tiffanie: ik tel echt af :-) en ga proberen zo hard mogelijk te genieten...heb het vrijdag al gezien bij een vriendin hoe snel die dag voorbij vliegt!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...