Terug naar overzicht
hallo, Ik zit met het zelfde probleem ik heb ook iemand gezocht bij rent-a-priest.Je mag het ook altijd naar mij sturen.nirvana@binnenvaartonline.beGroetjes
wij hebben ook rent a pries. norbert bethune. hij klinkt een beetje nors en kort aan de telefoon, maar valt goed mee in het echt.wij zijn een avond naar daar geweest, hij heeft alles stap voor stap overlopen, ons "ondervraagd" en daar ter plekke de dienst samengestoken. hij zorgt zelf voor de boekjes (vraagt daarvoor wel 75 euro), wij moeten alleen voor een kaftje zorgen.we krijgen het boekje iets op voorhand nog eens via mail toegestuurd, zodat we het nog eens kunnen overlezen en eventueel nog iets veranderen.
Hey, wij nemen waarschijnlijk ook rent a priest.Dus als er iemand ervaring mee heeft en dus een voorbeeld van een boekje van een ceremonie heeft mag je het zeker ook altijd naar mij doorsturen.Bedankt!appelsientje2@hotmail.com
Wij hebben ook norbert! Amai 75 euro. Wel veel. Voor da geld wil ik ze wel zelf doen, mijn ouders kunnen ze gratis printen! En daar heeft hij niets van gezegd. Wij moeten 20 september bij hem langsgaan. Ben benieuwd Groetjes