TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
22-9-2012
|
25-8-2012 21:44:51
Volgens mij zeer bizar! Verkoopstechniek???
|
|
Katia
22-6-2013
|
25-8-2012 22:16:09
Ja héééél raar. Ik ben gaan passen bij Moderna Fashion in Schepdael. Ik ben héééél tevreden over mijn ervaring ginder. Ik wist écht totaal niet wat ik zou kiezen.
Nu, als je daar een jurk koopt dan mag je kosteloos exclusiviteit vragen voor de maand waarin je trouwt (geen verplichting), omdat ze weten dat sommige bruidjes dat willen. Maar zoals de verkoopster zelf zei: zij kunnen niet verhinderen dat een andere winkel dat wél doet, dus je bent hier niets mee...
Btw, zij vragen 70€ om bij te stellen, en dat geldt voor altijd tot den trouw. Dus ook na 10 pasbeurten (bij wijze van spreken) passen ze de jurk nog steeds kosteloos aan mocht dat nodig zijn. Bij stellen is: inkorten, aanmaken,... dus geen extra froufrous ofzo, dat is apart te betalen.
Niet op ingaan zou ik zeggen!! Ze zijn precies creatief om iemand te binden aan een winkel...
|
|
Katrien
1-6-2013
|
26-8-2012 9:50:09
Pfff ik ben er natuurlijk ingetrapt!
|
|
elke
1-9-2012
|
26-8-2012 9:58:25
Mijn vriend is ook bij E&R gegaan en was wel heel tevreden...maarja die twijfelde wss ook niet en heeft direct gekocht. Hij was eerst bij Vossen gegaan in Molwezel en daar voelde hij zich ok kei ampetant. Mss kan je het nog annuleren wnt is idd toch een rare werkwijze
|
|
joke
13-8-2011
|
26-8-2012 11:33:28
ik ben daar ook ooit geweest en helemaal niet tevreden hoor, zijt daar maar heel voorzichtig, vriendelijk totje getekend hebt en dan heeeel wat minder, misschien die 150 euro spenderen aan iets en elders je jurk kopen, ok das brute pech 150 euro zomaar op bratsen maar liever dat dan je trouwjurk die niet ok is he, ik ben er uiteindelijk zonder kosten kunnen vertrekken ze dreigden wel aan de telefoon met advocaten en zo maar is nooit iets van gekomen
succes en wees op je hoede
|
|
Katia
22-6-2013
|
26-8-2012 13:26:34
Amai Joke.... Hoe erg! Bedankt om zulke dingen te delen allemaal, want dat helpt tohc om eens te zien hoe creatief sommige winkels zijn - en wat je dus zeker niet moet geloven...
|
|
Amy
28-6-2014
|
26-8-2012 13:37:43
Oh nee, en ik wou na onze vakantie ook juist bij E&R gaan kijken, ik vind het wel een heel gek verhaal wat ze je daar allemaal zeggen :-s x
|
|
Vicky
15-9-2012
|
26-8-2012 14:38:45
ik zou van men leven nooit het pasmodel kopen. ze zijn wat het woord zegt: een model om te passen. god weet hoeveel mensen hebben die jurk dan al eens aangedaan, een keer in gezweet, eens op getrapt, hangt al maanden in de winkel (onderhevig aan stof, licht) waar ik ben geweest past je je jurk en toen je zeker werd werd deze besteld, op dat moment betaalde je een voorschot van de helft van de totaalprijs.
ik vermoed dat ze hun pasmodellen van vorige collecties op deze manier nog aan volle pot willen kwijtgeraken...
ik zou toch ook niet opteren om daar mijn jurk te kopen...
|
|
Katrien
1-6-2013
|
26-8-2012 19:36:51
Het was gelukkig wel al een model van de nieuwe collectie :-) dus ik ben er zeker van dat die nog maar net binnen was :-) En nu hangt hij achter tot ik volgende zaterdag terugga om mijn keuze mee te delen...
Dilemma's :-s
|
|
sarah
18-8-2012
|
27-8-2012 2:00:46
Heb ook een slechte ervaring gehad in deze winkel. Het kleedje dat ik wou kon niet meer besteld worden (9 maanden op voorhand) dus ik moest die dag beslissen of ik het kleed wou en dan zouden ze het opzij hangen voor mij. En ik moest de dag nadien een voorschot van 1000€ cash gaan betalen na sluitingstijd. Ik ben onmiddellijk vertrokken. Louche bedoening...
|
|
Katia
22-6-2013
|
29-8-2012 19:32:36
amai, wat is dat voor iets Sarah... Definitief geschrapt hier!
Ik ga binnen twee weekjes naar "Le Louvre" in Brussel. Dat bestaat blijkbaar al jaaaren en ze verkopen nu alle kleedjes aan -50% (nieuwe collectie komt daar pas in november binnen). Als ik even tijd heb, maar ik hiervoor een aparte post op het forum, zodat iedereen ervan kan meegenieten.
Toedels!
|
|
Lynn
9-3-2013
|
30-8-2012 16:03:02
Hoi,
Ik heb er mijn kleedje besteld en ik heb eerlijk gezegd wel een leuke ervaring gehad. Ze waren heel vriendelijk en tegen mij zijn ze niet over pasmodellen begonnen... Misschien omdat de beslissing ook redelijk snel gevallen was.. Maar de verkoopster die ik had heeft mij ongeveer 20 verschillende kleedjes laten passen en was totaal niet opdringerig... En ze gaf ons gewoon de prijzen als we vroegen hoeveel die jurk kostte. We hebben idd wel een groot voorschot moeten betalen.. Ik heb ondertussen al verschillende malen gebeld om dingen te vragen en werd telkens ook vriendelijk behandeld. Dus ik ben wel tevreden over deze winkel.
Nu ik moet wel eerlijk zijn, als ik hetzelfde voorgehad had als Katrien, had ik daar niet gekocht... Ik zou nooit een pasmodel nemen en zeker al geen optie, als ze het kleed later niet meer zouden hebben, zoek ik wel een andere winkel die het wel heeft.
|
|
Katrien
1-6-2013
|
30-8-2012 19:16:31
Ik heb hetzelfde kleed in een andere winkel gevonden en rara veel goedkoper voor het kleed en voor retouche. Dus ik zal mijn tegoedbon daar gaan opkopen, pfff... wat moet ik daar gaan kopen?
|
|
Nelly
|
|
|
Nelly
|
16-5-2014 1:20:52
Er gebeuren rare dingen............Bruidskleedje gekocht bij E&R en tot dusver vriendelijke bediening. Kleedje werd uit de winkel gehaald en zou niet meer gebruikt worden als paskleed. Bij de pasbeurt stond ik verstomd , het was alsof ik een occassie kleedje ging krijgen ! Er klopt toch iets niet in de uitleg van de zaakvoerders!! Heb spijt dat ik daar gekocht heb.Toekomstige bruidjes, wees verwittigd !!
|
|
Laila
|
9-2-2017 19:21:08
Ik ben op 5 december gaan passen, Ik twijfelde van in het begin al maar toen ik zei dat ik er Wou over nadenken zei de verkoopster en mijn vriendin aleeee dat Is kei mooi! Swat toch gekocht dan na 2 dagen al spijt,ik bel word er over de kwaliteit gekakeld Terwijl ik het gewoon had over dat ik me niet goed voelde bij men keuze. Nu op messenger een onderhoud gehad met de zaakvoerder die zei van ja en nu hebben we andere bruidjes moeten teleur stellen enz .. En dat ze op een ander mij zelf geen voorstel zoude doen of praten.. Pfff zo teleurgesteld ik had bij mijn eerste gedacht moeten blijven en dat was ergens anders ..😢
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|