Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn hartje luchten

25-8-2012 23:14:37
Hoi

Mijn ex is aan het uitzoeken wanneer wij trouwen.
Op zich is dit niet echt een probleem voor ons,zolang hij maar niet weet in welke feestzaal.
Het probleem is echter wel dat hij deze middag op bezoek ging bij mijn ouders.
Ex-schoonzoon ontvangen,na al wat zij (mijn ouders) en ik meegemaakt hebben.
Ik begrijp hen niet!
Ik ben serieus kwaad,maar kan/mag er niets over zeggen.
Ik wil ook geen ruzie zo vlak voor de trouw.
Pffff...
Kheb al niet genoeg stress met de laatste voorbereidingen...

Sylvia
5-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1115

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 3:20:45

Hm klinkt als een rare situatie. Jaloerse exen zijn nooit goed!!
Ik hoop dat hij zich kalm houdt..
Ik ken de hele situatie niet maar ik vind het ook raar dat hij zo vlak voor uw trouw naar je ouders gaat en dat ze hem vriendelijk ontvangen..

Probeer het van je af te zetten en geniet van die laatste voorbereidingen. Succes!!

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik26-8-2012 5:37:12

Mocht hij uiteindelijk wel de feestzaal weten, binnengeraakt...en dan, wat kan hij daar doen? Een belachelijke scene maken voor tientallen mensen? Niet van wakker liggen, negeren is de beste oplossing mijn inziens.
Het is "zijn" probleem, niet het jouwe.
grtz www.discovideo.be

frida
6-2-2010
 Meld misbruik26-8-2012 11:17:48

Kan me voorstellen dat dit niet leuk zou zijn.
misschien afspreken met 2 mannen om hem beleeft buiten te begeleiden?

joke
13-8-2011
 Meld misbruik26-8-2012 11:29:14

dat is inderdaad niet fijn meid, kan je niet met je mama praten op een rustige manier en vragen wat hij wou? En ja ik zou ook wel enkele vrienden inlichten als je problemen verwacht, zodat zij het kunnen oplossen en jullie trouw niet om zeep is door zo een kerel ik zou echt vermijden om die dag zelf of je man ook niet om met hem in de clinch te gaan, laat dat maar anderen voor je oplossen en kop op jij trouwt met de liefde van je leven dat kan hij je nooit afpakken he hij hoort bij het verleden en je man is je toekomst focus je daar op
succes

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 10:24:46

Misschien hebben je ouders het gewoon moeilijk gehad om hem vriendelijk de deur te wijzen. Uiteindelijk is hij ook ooit een stukje van de familie geweest.
Maar goed, probeer je er niet in op te jagen. Concentreer je op de huidige situatie en op jullie prachtige dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...