TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
16-9-2006 11:54:22
Hey,
Ik ben naar kasteel Oudeberg en de Zilverreiger gaan kijken. Het kasteel was ook 1 van mijn favorieten. Beneden in kunnen ongeveer 100 mensen zitten en boven (op de mezannine) nog eens 40. Ik vond het eigenlijk jammer om het volk te moeten splitsen. Maar als je met niet teveel bent is het een mooie locatie. Ik vond het ook raar dat die dame geen prijslijst bij had, terwijl we toch een afspraak hadden. Ze zou me die dezelfde dag of de dag erna mailen. Ik heb er nog zeker een week of langer moeten op wachten. Niet echt een goed begin vind ik. Ik denk dat ik het ook nogal duur vond of weinig keuze (dat weet ik niet meer zeker). Het drankenforfait is wel heel goedkoop (10 e tot einde feest). Wij hebben heel wat zalen en kastelen bezocht (12) en hebben uiteindelijk gekozen voor het kasteel van Saffelaere. Dat is iets verder rijden voor ons, maar dat nemen we erbij.
Groetjes, Sissi
|
|
gwendoline
|
18-9-2006 12:05:12
ben onlangs naar een feest geweest in kasteel oudeberg in geraardsbergen, kan niks anders dan lof spreken, alles was tot in detail verzorgd, ontvangst, bediending eten en daarna lekker feesten tot in de vroege uurtjes, ook de versiering en decoratie is op en top, bij goed weer kan je ook buiten aperitieven of aan de aanpalende orangerie keuze genoeg. Wat betreft de prijs heb ik vernomen dat je natuurlijk betaald voor wat je verlangd, kies je schuimwijn of champagne, of varkensvlees of lamsvlees, de prijs moet ergens zitten dames, maar wij genodigden waren super tevreden en voldaan, dus een echte aanrader in deze prachtige locatie, groetjes Joelle
|
|
Nathalie
|
27-2-2007 12:18:02
Beste,
We zouden ook graag ons trouwfeest in kasteel Oudeberg geven. Kan je mij wat meer informatie doormailen aub: superwomen66@hotmail.com.
Alvast bedankt!
|
|
Veerle
|
27-2-2007 16:39:11
Heeft iemand intussen meer info over deze mooie locatie ?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|