Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie allemaal uitnodigen

26-8-2012 10:54:43
wou eens weten ,hoeveel mensen jullie uitnodigen?
groot of gewoon met familie en paar goede vrienden ,of nodigen jullie iedereen uit?

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 886

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 11:22:46

(groot)ouders, tantes, nonkels, neven en nichten. De kinderen van neven en nichten worden niet gevraagd. Collega's, sommigen met partner, anderen zonder. Vrienden, buren en vrienden van onze ouders. Wij komen, als iedereen zou komen, op 150 personen voor het avondfeest. Wij nodigen enkel (groot)ouders, zus en broer uit voor het eten, de overige gasten worden vanaf het dessertenbuffet gevraagd! Groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 11:28:03

Wij vragen vooral familie (grootouders, tantes en nonkels, neven en nichten, de kinderen van neven en nichten mogen ook komen, dat zijn er niet zoveel) Enkele collega's vragen we enkel op de receptie. Sommige buren of vrienden van mijn of zijn ouders komen ook, waar we moeilijk van tussen kunnen, omdat wij al naar een trouwfeest van hun kinderen zijn moeten gaan ofzo.. Enkele goede vrienden vragen we vanaf het dessertenbuffet. We zullen ook aan een 150-tal personen zitten.

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 11:36:36

Bij ons komen familie (grootouders, tantes en nonkels (en een paar tantes en nonkels van mijn ouders), neven en nichten (die hebben nog geen kinderen) en een hoop stieffamilie van mijn vriend) en al onze vrienden naar het avondfeest. Ik denk dat dat alles samen 73 man is. Daar zitten wel een aantal personen bij van wie we nu al weten dat ze niet zullen komen.

Mijn vriend heeft ook familie die heel ver woont en die vragen we enkel naar de receptie. Op de receptie is iedereen die naar het avondfeest is uitgenodigd ook uitgenodigd en we vragen we dan ook nog collega's, collega's van onze ouders, buren/kennissen van ouders enz. Voor de receptie komen we aan zo'n 50 à 60 man die niet op het avondfeest uitgenodigd is.

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 11:38:19

Misschien ook nog even vermelden (hoewel ik hier mensen zie die nog meer gasten hebben dan wij) dat wij voor het avondfeest niemand "van moetens" uitnodigen, behalve mijn opa en mijn vriend zijn stiefmoeder. :)

vanessa

Meld misbruik26-8-2012 11:56:32

wij hebben geen grote familie en wij hebben ongeveer 50 volwassenen en 19 kindjes ! En we geven eerst een heerlijke BBQ met alles erop en eraan en dessertbuffet :) en dan doen we een trouwfuif met vrienden die dan mogen komen :) wij hebben voor de kinderen een clown en springkasteel want ik wil dat onze zoontjes evenveel genieten of ons ! :) En dan op de fuif komt er een speciale gast 2 uren draaien :) Voor er een super feest van te maken :)

Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik26-8-2012 12:17:31

Wij hebben ongeveer een honderdtal gasten voor het hele avondfeest (familie en beste vrienden) en daarna kennissen en collega's vanaf het dessertbuffet, wat nog eens een 100 personen zou zijn.

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 12:24:24

Wij zijn in totaal met 126 personen voor het avondfeest.

Rond 23 uur komen er nog 4 personen. Die kunnen niet eerder komen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 12:24:40

Goh, wij hebben familie gevraagd (tot tantes, onkels en nichten, neven maar niet verder bv. tantes van ouders ..) en alle vrienden. We hadden een 156 uitgenodigd en we zullen uiteindelijk met 129 feest vieren :D

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik26-8-2012 13:08:38

Receptie: 80 personen: vrienden en collega's van ouders, buren, mensen van dansclub, enkele verre collega's, verre vrienden (zoals mensen waar je ooit mee gestudeerd hebt maar die je nu maar één maal per jaar ziet)

Avondfeest: 112 personen: suite, familie (grootouders, nonkels, tantes, neven, nichten), beste vrienden

Dansfeest: 70 personen: dichte collega's, deel van volleybalclub man, de 'jongere' vrienden

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik26-8-2012 13:13:19

Wij hebben tot en met 't eten 's avonds (BBQ) een 120-tal gasten. Dat zijn neven en nichten, tantes en nonkels, grootouders, gezinsleden en dichtste vrienden. Nadien voor het dansfeest komen andere vrienden (scouts, volleybal, ...), en verwachten we in totaal 240 mensen. Dus er komen ongeveer 120 'nieuwe' gasten bij. 't is wel zo, dat is de voorlopige gastenlijst, we hebben nog geen uitnodigingen verstuurd dus weten niet hoeveel mensen er effectief zullen zijn.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-8-2012 13:33:34

Wij vragen iedereen voor de hele avond, dan wel een beetje selectief; familie, vrienden en de naaste collega's, voorlopig zitten we op 112 personen om uit te nodigen, niet gezegd dat iedereen kan dan he!
Een grote menu hebben wij niet maar dan wel een BBQ, dat lust iedereen en blijft het toch redelijk betaalbaar voor zoveel mensen.

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik26-8-2012 13:40:02

Wij zullen ongeveer 100 personen op ons avondfeest hebben.
De meeste zijn familie, en dan hebben we nog niet iedereen gevraagd.
Aan mijn papa zijn kant, zijn er al 25 tantes en nonkels die ik erbij wil.
Maar als ik nog eens moet beginnen met al die hun kinderen(neven en nichten) uit te nodigen, dan wordt het een straatje zonder einde...
En dan nog vrienden en de familie van mijn verloofde en zijn vriendekring.
Wij hadden eerst 120-tal personen, maar door een beperkt budget, heb ik er al een aantal moeten schrappen voor het avondfeest (in de kerk zijn ze allemaal welkom)
Ik vind dat je ergens een lijn moet trekken met wie je uitnodigt.
Want soms wil je die 1ne persoon erbij, maar kan je het dan weer niet maken om die andere omgevende vrienden mee te vragen.
Dus ik vind, als je er bijna geen contact meer mee heb, dan moet je ze niet uitnodigen.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik26-8-2012 14:18:39

Wij hebben een grote familie, dus nodigen ouders, tantes en nonkels, nichten en neven (hun kinderen al niet meer) en enkel onze beste vrienden uit...

En dan zitten we nog op 130 genodigden...

Eva
21-9-2013
 Meld misbruik26-8-2012 14:22:08

Wij zaten aan 215 personen, maar hebben wat geschrapt en nu zijn het er nog 190. We hopen dat er nog een 30-tal afvallen. We doen geen receptie dus allemaal voor het avondfeest (met eten). Ouders, zus, tantes en nonkels, neven en nichten (zonder kinderen), mijn collega's die van mijn vriend niet want dat zijn er te veel en dan vooral een heel pak vrienden. Mijn vriend heeft een grote familie dus enkel zijn kant zijn al 60 personen, maar ze wonen nogal ver dus daarvan zal wel niet iedereen komen.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik26-8-2012 20:55:27

Wij hebben een budget om 100 man te vragen op de receptie en 150 man voor het avondfeest.

Momenteel hebben we er 98 voor receptie en 139 voor avondfeest die op onze voorlopige lijst staan (ja, het is nog meer dan een jaar!).

Wij vragen dichte familie, collega's/baas en veel vrienden.

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik27-8-2012 9:34:00

Wij hebben voorlopig ongeveer 180 mensen op het avondfeest. Hebben een grote familie (100 personen - enkel tantes, nonkels, neven en nichten). Daarnaast vragen we nog enkele buren, enkele vrienden/collega's van mijn ouders, enkele kenissen en onze beste vrienden.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-8-2012 13:50:40

Voor het eten enkel de suite: onze kinderen ouders, grootouders, broers, zussen en getuigen met kinderen. Dan zijn we met 26 personen.
Voor het avondfeest: al de rest van de familie (tantes, nonkels, neven & nichten) en vrienden. In totaal zijn we er dan 90 genodigden.

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...