Terug naar overzicht
Misschien kan je is mailen naar Ladybird zelf :-) misschien hebben zij een foto? :-)groetjes ;-)
Ik kan je moeilijk helpen maar ik ken het gevoel. Ik moet tot eind januari wachten.. Duurt een eeuwigheid precies. Ik zou ook graag mijn kleed terug zien hihi! :) Ik hoop dat er vandaag iemand jou kan gelukkig maken! Nog veel succes verder!
Ik kan je niet helpen, maar k ken het gevoel wel hoor.Ik had mijn kleed in maart besteld en die kwam ook maar begin augustus binnen.Het is ook eentje van het merk ladybird!Hopelijk krijg je het te zien voor je de eerste keer moet gaan passen hé.Succes!
Ik heb in november mijn kleedje besteld en sindsdien nog steeds niet gezien of nogmaals gepast... word beetje ongeduldig...maar ik ook behoefte aan een fotootje. dus ging ik op zoek naar de jurk op het internet, op de site van Nicole Colet en vond helemaal niets.Dan contact opgenomen met de winkel en zij hebben contact opgenomen met Nicole en zo heb ik mijn fotootje van mijn kleed verkregen.
ladybird heeft de hele collectie op hun site staan en ook de jurk die ik ga dragen maar dan in een andere kleur. De kleur die ik heb staat er ook op, maar dan op een ander model dus dat is niet hetzelfde. Zal nog een beetje geduld moeten uitoefenen denk ik en dan is de verrassing eens zo groot de dag dat ik moet gaan passen. Ben al blij dat ik niet alleen met die gevoel zit! geduld is een schone deugd zeker??? hihi
Kijk eens op de site van Ladybird en zie wa de nummer of code van jouw kleedje is.Dan kan je die nr in google intypen (eventueel gevolgd door dark purple) en zien wat dat gaaft... mss dat er dan bij afbeeldingen iets staat?:-)
hey Carrie heb het idd eens geprobeerd zoals jij het hier zegt, maar sptijtig genoeg niets gevonden. Ik blijf zoeken ;-)