Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goodiebag wat doe je erin????

26-8-2012 17:33:00
ok wij willen dus aan als onze gasten een goodiebag geven per koppel 1
nu wat stop je er allemaal in ?
wij stoppen er zowiezo al een wegwerpcamera in die de later die avond moeten inleveren
dan zouden we er graag nog een soort van ceremonie boekje in stoppen en
dan natuurlijk nog het bedankje
maar wat?

Sofie
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1277

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik26-8-2012 20:41:37

Hey Sofie,
Het al gelezen dat sommige er ook nog pepermuntjes en dafalgan (of zoiets) met de opschrift 'voor morgen' erbij stoppen. Dit om het wat humoristisch te houden.
Ik ga geen bedankje geven (enkel kaartje met foto) dus daar het ik nog niet echt naar gezocht maar mijn buren hadden een doosjes met een witte- en een fondant praline
in.
Groetjes

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 21:03:18

lijkt me een leuk idee. ik volg even wie weet welke ideetjesver nog bijkomen

groetjes

els
8-6-2013
 Meld misbruik26-8-2012 21:38:29

ik volg ook even mee. is een leuk idee.

groetjes

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 22:36:24

Ik heb als bedankje een klein wit doosje met daarin 2 snoephartjes en een winkelwagenmuntje erin met onze namen en datum. Achteraf sturen wij ook nog een bedankfoto.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2012 23:26:45

hoi
heb je al ergens goedkope wegwerpcameraatjes gevonden?
ik vind er enkel van 4.50eur dus als je er per koppel wil geven denk ik wel dat het een ferme kost zal zijn.

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 1:16:00

in de action heb je meestal heel goedkope wegwerpcamera's

eveline
12-10-2012
 Meld misbruik27-8-2012 10:00:29

Ik heb 68 goodybags gemaakt voor onze gasten (ook per koppel). Er staat een tekstje op in de zin van... "overlevingspakketje om deze avond goed te doorstaan". Het is een heel werkje geweest, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Hopelijk kunnen de gasten dit op prijs stellen... dat is altijd afwachten natuurlijk. Het was onze bedoeling om er wat humor in te steken.

In het zakje zit oa het volgende: pepermuntjes, tandenstokertjes, pleisters voor de pijnlijke voeten, dafalgan, citroendoekjes om de handjes af te kuisen, papieren zakdoekjes voor de emotionele momenten, kouwgom voor een frisse adem, taxinummer voor als je teveel op hebt enz.

Een goede vriend van ons is brouwer, we hebben een biertje laten brouwen met een gepersonaliseerd label en ook deze bierflesjes zitten in het zakje. Voor de tantes zit er nog een koffiepad in met de boodschap dat men zeker nog eens langskomen voor een koffietje de komende weken na het huwelijk.

Ook zit er een feestreglement in het zakje, enkele attributen zoals lichtgevende stokjes voor tijdens de openingsdans.

Misschien kan dit je inspireren, ik kan zeggen dat het alvast heel leuk is om alle spulletjes bij elkaar te zoeken. Het is ook wel een hele zoektocht, want je moet telkens een groot aantal hebben (of ik moest dat toch hebben). Om het dan wat budgetvriendelijk te houden... is het wel wat zoeken. Winkels die ik heb bezocht zijn action, kruidvat, wibra, zeeman... kortom de goedkope winkels.... waar je veel voor weinig geld kunt kopen :)

Succes ermee!!!

Eveline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...