Terug naar overzicht
Hey Sofie,Het al gelezen dat sommige er ook nog pepermuntjes en dafalgan (of zoiets) met de opschrift 'voor morgen' erbij stoppen. Dit om het wat humoristisch te houden.Ik ga geen bedankje geven (enkel kaartje met foto) dus daar het ik nog niet echt naar gezocht maar mijn buren hadden een doosjes met een witte- en een fondant pralinein. Groetjes
lijkt me een leuk idee. ik volg even wie weet welke ideetjesver nog bijkomengroetjes
ik volg ook even mee. is een leuk idee.groetjes
Ik heb als bedankje een klein wit doosje met daarin 2 snoephartjes en een winkelwagenmuntje erin met onze namen en datum. Achteraf sturen wij ook nog een bedankfoto.
hoiheb je al ergens goedkope wegwerpcameraatjes gevonden?ik vind er enkel van 4.50eur dus als je er per koppel wil geven denk ik wel dat het een ferme kost zal zijn.
in de action heb je meestal heel goedkope wegwerpcamera's
Ik heb 68 goodybags gemaakt voor onze gasten (ook per koppel). Er staat een tekstje op in de zin van... "overlevingspakketje om deze avond goed te doorstaan". Het is een heel werkje geweest, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Hopelijk kunnen de gasten dit op prijs stellen... dat is altijd afwachten natuurlijk. Het was onze bedoeling om er wat humor in te steken. In het zakje zit oa het volgende: pepermuntjes, tandenstokertjes, pleisters voor de pijnlijke voeten, dafalgan, citroendoekjes om de handjes af te kuisen, papieren zakdoekjes voor de emotionele momenten, kouwgom voor een frisse adem, taxinummer voor als je teveel op hebt enz. Een goede vriend van ons is brouwer, we hebben een biertje laten brouwen met een gepersonaliseerd label en ook deze bierflesjes zitten in het zakje. Voor de tantes zit er nog een koffiepad in met de boodschap dat men zeker nog eens langskomen voor een koffietje de komende weken na het huwelijk. Ook zit er een feestreglement in het zakje, enkele attributen zoals lichtgevende stokjes voor tijdens de openingsdans. Misschien kan dit je inspireren, ik kan zeggen dat het alvast heel leuk is om alle spulletjes bij elkaar te zoeken. Het is ook wel een hele zoektocht, want je moet telkens een groot aantal hebben (of ik moest dat toch hebben). Om het dan wat budgetvriendelijk te houden... is het wel wat zoeken. Winkels die ik heb bezocht zijn action, kruidvat, wibra, zeeman... kortom de goedkope winkels.... waar je veel voor weinig geld kunt kopen :)Succes ermee!!!Eveline