Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke lingerie?

26-8-2012 21:18:19
Hey dames
Welke lingerie dragen jullie onder je jurk, en waar heb je ze gekocht?
Mijn zoektocht start nu, en ik heb mijn gedachten gezet op een strapless torselet en slip (of string) maar ben bang dat dit niet makkelijk gaat zitten onder mijn jurk aangezien deze in twee stukken is (bustier en rok). Of omhoog gaat kruipen gedurende de dag..
Ervaringen of tips?
Dankjewel!
x Karen

Karen
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 985

shalane
21-6-2013
 Meld misbruik26-8-2012 21:31:18

Ik heb mijn lingerie bij mijn jurk gekregen. Heb gekozen voor een strapless torselet. Dit zat tijdens het passen heel goed. Het zorgt er ook voor dat je u jurk niet tegen je buik voelt. Ik voelde het niet toenik het aanhad.

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 22:05:13

ik heb mijn lingerie in dezelfde winkel als het kleed gevonden ... eigelijk heb ik daar alles gekocht schoen , tiara , koudenband....

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik26-8-2012 22:10:39

bedoelde dus kousenband

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 22:34:41

Ik heb een strapless torselet van bon prix. Heeft ongeveer €17eur gekost en past perfect onder mijn bustierkleed. Helemaal niet duur, mooi en zit goed. Je kan het zowel met of zonder bandjes eraan dragen.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 23:51:14

Ik heb gekozen voor een gewone strapless bh + string omdat ik een torselet of corset echt niet handig vond onder mijn jurk, er zitten al meer als genoeg baleinen in :-). Bovendien maakt het alles nog eens extra warm en met mijn kleedje aan vind ik het al meer als warm genoeg!! ;-). Het mijne komt van Etam, betaalbaar, zit super en is supermooi! :-)

Groetjes!

Evelien

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik27-8-2012 7:35:34

Ik heb informatie gevraagd jn de bruidswinkel van wat ik best aan doe onder mijn jurk. Wilde ook eerst toeselet/corsetaxhtig iets maar dit kon maar mocht al.zeker geen baleinen inzitten, moest laag genoeg komen,... Dus raadde ze mij gewoon strapless bh aan. Ik heb ook één gevonden bij etam lingerie. En heb nog een tweede, dus kan nog kiezen ook, hehe.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 9:05:01

Ik wou ook eerst een corset onder de jurk, maar er zit genoeg versteviging in, dus een strapless BH gekozen van Marie Jo (wel de duurdere lijn) met een heupslipje erbij in kant (kleur is heel licht roze) - de 2 bij elkaar was 195€.

groetjes!

Dorina
8-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 9:18:24

Ik was eerst bij een bruidswinkel gaan kijken voor lingerie, maar daar kenden ze er werkelijk niets vanaf en gaven ze mij constant verkeerde maten.
Dan gewoon naar een lingeriewinkel geweest, en daar was het van de eerste keer juist!
Ik zou je aanraden, zeker als je een grotere cupmaat hebt, om naar een lingeriewinkel te gaan.

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik27-8-2012 10:49:45

Mijn BH (strapless, half open) komt ook van de bruidswinkel. Ik heb daarbij een string besteld met "just married" op :-D

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 11:03:53

Ik ben naar een betere lingeriezaak gegaan in de buurt. Ik heb gekozen voor een strapless bh en slipje met kant van Passionata. Ik denk dat ik in totaal maar een 65€ kwijt was, een meevaller dus want ze zit heerlijk en is nog supermooi ook! :)

Emily
6-10-2012
 Meld misbruik28-8-2012 20:11:31

Ik heb een strapless bh en onderbroekje van Wolford. Zeker niet goedkoop, maar het zit ongelooflijk zalig! Het is qua ontwerp gewoon basic, dus niet met kant of sexy details, maar nogmaals: ongelooflijk goed zittend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...