Terug naar overzicht
Leuk!!! Heel mooi en romantisch kleedje, en het bruidsboeketje was ook prachtig! Je was een stralende bruid en het zag er een geweldige dag uit (met heel veel zoenen, zie ik op de foto's), en ik wens je toe dat je nog heel veel kan nagenieten!!
mooi! mooi kleedje trouwens, wist ni dat je blond waart hihi, mooie tattoo ook trouwens!
Ze zijn heel mooi geworden!!Jullie zien er overgelukkig uit op de foto's! Geniet nog maar lang na é miss ;-) twas een topdagje!!groetjes!
Ja...er is wat afgezoend die dag! Hihi... :)En ik was helemaal weg van mijn bruidsboeketje, vond het echt super! (Mijn ventje had goed geluisterd naar mijn hints )Inderdaad, 'k ben een blondje :) Enkele weken voor den trouw het in mijn hoofd gekregen om mijn haar nog te verven..dus ja...uiteindelijk was het wel mooier bij mijn kleed, als ik het vergelijk met de foto's van m'n pasbeurten. Nu ben ik alweer aan't denken wat 't volgende wordt als ik naar de kapster ga! :)Sandra, ben héél blij da je derbij was die dag! Dankzij jou ben ik in m'n kleedje geraakt zonder al te veel moeite en mijn make-up was super! :) Duizendmaal dank!
Graag gedaan ;-) je straalde van top tot teen ;-)!!groetjes!
Mooi! Een stralend en gelukkig bruidspaar!GroetjesAgnes
super mooi! Jullie zien er zo gelukkig uit! Je had een prachtig kleed, welk kleed had je?
Super mooie foto's !!! Nog maar eens een dikke proficiat !!!
ShalaneMijn kleedje kwam van bij Youniek in Turnhout, daar heb je vrij veel keuze...Je kan ook elk kleedje nog laten 'aanpassen' (ander bovenstuk e.d.) dus het zijn niet de hele dure merken :)Denk niet dat mijn kleedje van een bepaald bekend merk is...geen idee eigenlijk :)Nogmaals merci voor de gelukwensen iedereen!