Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Ik heb toen ook het berichtje op deze website gezien. Maar het is uit mijn gedachten gegaan. Weet jij of ze ook linea raffaeli verkopen? En heb je een afspraak moeten maken?Proficiat met je aankoop trouwens!Waren de mensen ook vriendelijk?Groetjes,Agneta31/03/2007PS: wanneer trouwen jullie?
Dag VanessaWat fijn dat je je droomjurk met zo'n leuke korting kon kopen!Ik heb een paar vraagjes : welke maten hebben ze daar nog en hoe zit dat wanneer je kleed moet worden aangepast?Welke merken waren afgeprijsd en was er echt nog zoveel keuze? Kan je er deftig passen?(sorry, ik stel nogal veel vragen maar ik ben nogal benieuwd want ik ben ook nog op zoek naar een kleedje)
hallo De antwoordenop jullie vraajes.Het is voornamelijk maatje 38 dat ze hebben, hierin is nog veel keuze denk zelfs een 80 a 100tal kleedjes, er zijn wel nog enkele grotere maten maar dan heb je maar keuze dus een stuk of 15 kleedjes. Voor de aanpassingen geen enkel probleem, dit doen ze zoals gewoonte, mits wel een vergoeding voor de aanpassing. En trouwen ook al de trouwschoenen staan in uitverkoop nu 30 euro ipv 100 euro.De keuze is heel uiteenlopend van genre, wel enkel van nicky vankets en erwin vankets (mathyro).Geen lynea raffaeli.Voor het onthaal ben ik ook wel possitief heb er wel 2U30 binnen geweest voor mijn keuze te nemen en t passen en dit was geen enkel probleem, drinken gekregen en al. Echt vriendelijk.Nog veel succes toegewenst met jullie zoektocht.groetjes vanessa
Erg bedankt! Ik heb een afspraak gemaakt!Groetjes,Agneta
Hoi Vanessa,Tot wanneer is die stockverkoop?Ga volgend jaar trouwen en ben al aan 't uitkijken naar een mooie betaalbare jurk, we hebben al 3 kindjes en die moeten ook gekleed worden,hé. Groetjes Rachel