Terug naar overzicht
Jeetje...is inderdaad niet grappig.. :sIk heb ook goed gelet hoor op zulke "onnozeligheden"...Maar je zit er nu natuurlijk wel mee :sAl even op voorhand bekijken misschien hoe je die't best kan camoufleren met make-up??Ik hoop voor jou dat 'ie op tijd weg is...
ooh! super, ga ik morgen halen :)
is wel erg eig, het is de eerste keer dat ik dat krijg, en dan is dat net 2 weken voor mijn huwelijk, dat is weer typisch dat dat bij mij gebeurt
Ja das wel heel lastig natuurlijk. =s ik denk dat het max. een week blijft staan ofzo. Maar ik zie dat de persoon hierboven al een oplossing gevonden heeft. :)
Heyhey, normaal ben je er op een klein weekje vanaf hoor, dus nog niet wanhopen ;-).Groetjes!Evelien
volgens mijn papa helpt tandpasta of sap van een tomaat er ook tegenwas een van de eerste "tips" die ik kreeg op mijn 14e (al heb ik het nooit moete gebruike vind zo'n zuigplek gewoon heel vies hihi)
Inderdaad... tandpasta schijnt te werken!
in de apotheek hebben ze een hele goede blauw-plekken zalfdeze is homeopatisch en werkt zeer goed bij mijn 3jarig zoontje die denkt dat hij superman is :-)ARNICA-zalf