Terug naar overzicht
Waar ik momenteel concreet aan kan denken:-labels op onze bedankjes plakken-kledij afhalen-koffers inpakken-ehbo-eens overlopen met onze DJ-spullen fotografen ophalen-definitieve gastenlijst doorsturen-gerief naar de feestzaal brengen
ehbo-tasje maken (wat hoort hier allemaal in??) Ik had hier in:- veiligheidsspelden- deo/parfum- make up - vlekken reiniger- handgel - vochtige doekjes- (in mijn geval ook: extra lenzen, lenzenvloeistof, bril)- blaren pleisters- gewone pleisters- naald & draad- pilletjes tegen hoofdpijn, buikloop en overgeven- ....Dat zijn zo de dingen waar ik dadelijk op kom.ahja, met 36 graden hadden wij ook zonnecréme mee.. (wel niet gebruikt)
Hoi,hier een bruidje voor 22/09. Ik heb hopelijk ook 'alles of toch zoveel mogelijk' geregeld.Nog te doen:*12 september: laatste pas*05 september: bespreking met ceremoniemeester*nog met DJ afspreken*huwelijkskaars gaan ophalen vanaf 08/09*juwelen nog gaan ophalen*nog eens kort de bloemen bespreken met bloemiste*bon voor ontbijt getuigen maken En waarschijnlijk komen daar nog wel kleine prullen bij...GroetjesKarolien