Terug naar overzicht
Hallo Nathalie,ikzelf woon in Stekene en wij geven ons feest in het Keysershof te Sinaai.Verder heb je in Stekene ook het Kastelenhof dat heel goed zou zijn. In Moerbeke-Waas zelf heb je domein Meersdael waar ik ook al heel veel positieve dingen van gehoord heb (vooral over de tuin en de ceremonies die je er kan houden).Groetjes,Kiki
Dank je Kiki :-)Die zet ik zeker al op mijn lijstje om eens te bekijken :-)
Ey Nathalie,Ik kan het Meersdael zeker aanraden! Wij zijn er dit jaar getrouwd en alles was af: bediening, aankleding van de zaal, het eten, de verlichting op de dansvloer.. Kortom: alles :). Qua prijs zijn ze ook heel schappelijk. Ik wil je wel waarschuwen voor de populariteit van de zaal :). Wij hebben ze anderhalf jaar op voorhand vastgelegd en wij hadden al het laatste weekend dat nog vrij was in Juni.Veel succes met de zoektocht en alle voorbereidingen!
Dank je Caroline :-)Voor contact op te nemen met hen, is dat dan via SIVA feestverzorging? Want dit is wat ik krijg als ik het domein op het internet opzoek.Groetjes
Dat is inderdaad via Siva. Ik trouw er ook in september volgend jaar en wij hebben zelfs een vrijdag moeten kiezen omdat de zaal tot halverwege 2014 al vol zat voor elke zaterdag!
Dat zullen we zeker doen :-)Bedankt!!
de zilte zoen in elversele?'t Schalienhuys temse?