Terug naar overzicht
Ken dat gevoel.. Onlangs kondigde mijn nicht op een familiefeestje ook haar verloving aan, en blijkbaar wist nog niet de hele familie van de onze af (verloofd sinds februari) dus leek het zo wat gelijktijdig. Maar volgens mij moet dit geen probleem zijn, zolang je idd een andere datum hebt :).
maak dat dan maar vlug bekend....ik durfde dat eerst ook niet,ik aarzelde....MAAR ER ZIJN ZOVEEL MENSEN GELUKKIG OMDAT IK GELUKKIG BEN...WIJ SAMEN....en leg uit,eigenlijk waren we voor.......(de neef).........maar we wouden....
Wat maakt dat uit dat jullie "eigenlijk voor waren" Ilse? Waarom moeten ze hun verantwoorden?
Hey allemaal;We gaan het vnvd algemeen bekend maken , spannend....
is toch leuker om eerst te zijn....en verantwoorden is da eigenlijk niet.....MAAR IK WAS EERST HOOR !!!
Goed dat het een andere datum is!! :) Voor de rest zou ik gewoon blij zijn voor je neef. Dat wil zeggen dat je nog is goed kan feesten hihi! :) En het maakt toch niet uit wie er eerst verloofd is en wie het eerst zegt tegen de familie.. U niets van aantrekken!!Focus je op je eigen huwelijk en ik ben er zeker van dat je een onvergetelijke dag zal beleven en dat jullie zullen stralen en dat is toch het belangrijkste!! :)