Terug naar overzicht
Je kan ballonnen en stoffen strikjes gebruiken eventueel.Zo'n feestelijke stof kost niet veel in een goedkopere stoffenwinkel en ziet er heel feestelijk uit.
hoi miranda,wij hadden op voorhand ballondeco besteld, een week voor onze trouw belt de winkel ons doodleuk op om te zeggen dat ze gaan sluiten om op vakantie te gaan en dus onze deco niet gaan maken, daar stond ik, ik ben ook van limburg weet niet waar jij juist van bent, ik ben toen naar pitou in heusden geweest en ideeen opgedaan, ze hielpen me heel goed, ik heb daar heel simpel een mooie oplossing gevonden, gewoon losse witte ballonen met helium aan een koordje, deze langs het gangpad om de stoelen binden, zo stond het gangpad echt in de kijker als je binnen en buiten komt, heel goedkoop dus en toch geslagd, en aan de kerkdeur hadden we ook bij pitou 2 ballonbomen laten maken effect was ook heel mooi, en die prijzen vallen op die manier super mee hoor, op het altaar nog een bloemstukje gehaald en alles was opgelost hopelijk ben je hier iets mee veel succes