TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jamina
31-8-2012
|
27-8-2012 14:50:30
Dikke proficiat Veronique!! Ik ben heel blij na het lezen van uw dipje, dat we toch 2 dagen na de trouw op vakantie vertrekken, ben wel bang voor zo een dipje! maar jullie komen er wel uit!!
Vraagje?? hebben jullie een bedankje voorzien voor de persoon van de Mens?? heb daar eigenlijk geen idee van of dit gedaan word :-)
Veel succes samen!! en geniet toch van die eerste dagen, ze zullen ook snel voorbij zijn!
xx
|
|
jamina
31-8-2012
|
27-8-2012 14:51:02
Trouwens een mooi verslagje en ik kijk al uit naar de foto's!! ik zou het belangrijkste nog vergeten hihi
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-8-2012 14:56:01
Heel mooi verslagje Veronique!! Ik word er zelf emotioneel van, misschien omdat onze dag nu ook dichtbij komt :-). Het was een hele mooie dag vrijdag, super dat jullie zo genoten hebben van het mooie weer, van de familie, van elkaar en van elk moment eigenlijk é! Ik denk dat ik ook wel een wedding dip ga hebben...wij gaan wel nog op honeymoon (zit een weekje tussen de trouw en vertrek).
In elk geval, bedankt om dit te delen hier op het forum allemaal! En ik kijk natuurlijk uit naar de foto's!
groetjes en veel geluk in de toekomst!!
Sandra
|
|
Veronique
24-8-2012
|
27-8-2012 15:06:53
@jamina We gaan een gift storten op het rekeningnummer van het Huis van de Mens. Die giften gebruiken ze om de onkosten van hun vrijwilligers te dekken.
We zijn ook onze fotografe vergeten bedanken: ons Astridje van http://www.ishootyou.be . Echt een topfotografe die weet waar ze mee bezig is. We hebben een hele dag plezier gehad.
ps: Sorry voor alle typfouten in mijn verslag, maar op een qwerty klavier van een iPad is het minder evident om foutloos te typen ;)
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
27-8-2012 17:17:34
Heeeel mooi (en emotioneel!) verslagje - het ziet ernaar uit dat je met volle teugen hebt genoten van je prachtige dag.... Die wedding dip, daar ben ik ook wel bang voor - maar het enige wat je kan doen is gewoon zo veel mogelijk plezier maken de dag zelf hé, en dat heb je precies wel gedaan :-) Dikke proficiat en laat die foto's maar komen!
|
|
Saartje
29-6-2013
|
|
|
Silke
4-5-2013
|
27-8-2012 19:51:04
Zo hoort een huwelijk te zijn! Leuk verslag!! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
30-8-2012 21:06:15
Een heel mooi verslag van een duidelijk emo-dag! Proficiat en ik kijk uit naar de foto's!!!
|
|
steven
|
11-9-2012 22:45:52
Dank u wel voor de lovende commentaren . jullie waren een fantastisch koppel om mee samen te werken . nog veel succes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties