Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De mooiste dag ooit!

27-8-2012 14:37:56
lieve bruidjes en gommetjes, Onze mooiste dag is alweer voorbij en heb na de vele kaartjes en berichtjes lezen even de tijd gevonden om jullie toch ons verhaal te vertellen. Omte beginnen liep mijn wekkertje te vroeg af, had hem verkeerd ingesteld.... Waarschijnlijk door de zenuwen ;) Dus rustig wakker geworden en plots schoot het mete binnen: "Wedding Daaaaaay!!!!" Snel bedje uit, koffietje gedronken en nog rustig badje genomen. We hebben nog samen geslapen, en ventje kon nog beetje langer blijven liggen, maar na 10 min was hij ook al wakker ;)) Heb me verder klaargemaakt en tegen 7u naar de kapper. En ze had er echt iets moois van gemaakt! Tegen half 9 kwam mijn papa me ophalen bij de kapper en reden we richting zijn thuis. Daar stond de fotograaf, men mama met stiepapa en mijn stiefmama me al op te wachten. Mijn pa zette de radio van de auto megaluid, stopte aan de oprit met rode loper en liet me uitstappen. En daar waren al direct de eerste straantjes! Ze hadden alles zooooo mooi versierd! Met die rode loper, langs de zijkant stonden allemaal planten, en binnen in de traphal de trap versierd met voile en bloemen... Men oma die ook al een traan wegpinkte omdat ze dankbaar was dat ze dit ook nog kon meemaken.... Echt heel emo, en da dag was nog maar net begonnen! Even later samen met de mama en de zus naar boven, waar ze me geholpen hebben met de jurk, juweeltjes.... Echt een mama en dochters moment. Om kwart voor 10 ging de bel, en de eerste gasten begonnen toe te komen. Ik was bijna klaar, en wou zo graag effe naar beneden, maar heb me nog kunnen bedwingen.... En dan.... Klokslag 10u hoorde ik het busje! Eindelijk was mijn ventje daar, samen met zijn getuige... Man ik was zenuwachtig! En toen riepen ze eindelijk dat ik naar beneden mocht komen, iedereen stond te wachten en te kijken in de gang, en ik heb niemand zien staan! Ik zag enkel mijnschatie, die ook al tranen in de ogen had! We hebben elkaar zo hard vastgenomen, gekust geknuffeld.... Niet normaal.... Dan hebben we ook nog een uurtje op ons plooi kunnen komen en met de hele familie een glaasje gedronken, en een hapje gegeten. De ouders hadden mini ontbijtkoekjes voorzien, en kleine hapjes. Tegen 11u zijn we dan stilaan opnieuw richting Aalst vertrokken, naar het stadhuis. Daar stonden nog mensen ons op te wachten en dat deed echt plezier al die gezichtjes daar te zien. De dienst inhet stadhuis was eigenlijk vrij eenvoudig maar toch wel mooi, want opnieuw waren de traantjes van de partij, echt ni normaal. En ookna de dienst, wanneer iedereen ons kwam feleciteren.... Mijn mama's en papa's hebben ons zo hard vastgenomen.... En het doet toch wat met je als je ziet hoe je vader zijn tranen niet kan bedwingen, omdat hij zo gelukkig is voor zijn dochter.... Na dit alles zijn we richting Kasteel de Rozerie gereden, waren we dan eerst nog een mini shoot gedaan hebben met het Volkswagen T1 busje. Daar nog een aperitiefje gedronkenop hun terras in 't zonnetje.... Echt zalig. En dan konden we aanschuiven aan tafel. We zaten met 23 personen aan 1 grote tafel, en alle versiering die ik hen had bezorgd hadden ze heel mooi op tafel verwerkt. Ook stonden er 3 grote zilveren kandelaars.... Echt prachtig. En het eten was ook super lekker! We zijn daar echt in de watten gelegd! En het deed ons ook echt plezier hoe we zagen dat iedereen aan het genieten was. Tegen rond half 4 konden we van tafel en zijn we begonnen met de shoot. Eigenlijk hadden we met de fotografe verschillende locaties overlopen, maar aan het kasteel was het zo mooi en iedereen zat er echt zo op zijn gemak dat we alle foto's daar hebben genomen. We hadden 2u voorzien, en dat is wel voorbij gevlogen! Tegen half 6 hebben we ons dan even afgezonderd, mijn ventje en ik zodat de rest zich stilaan richting de kapel kon begeven om de ceremonie te starten. En die dienst was prachtig! De mevrouw van "het huis van de mens" heeft dat fantastisch gedaan, en ook alle persoonlijke teksten die werden voorgelezen door de zussen en mijn vader.... Prachtig. Ook hier zijn weer heel wat traantjes van geluk gevallen, en ook tijdens onze geloften kwam onze moed telkens opnieuw vol. we hadden ze zelf geschreven en wisten van elkaar niets van wat er instond. Het was echt aandoenlijk toen ik zag dat mijn ventje even moest stoppen om diep te ademenen weer verder te kunnen. Op die moment al wou ik hem zo graag vastnemen! Ook de liedjes die werden gezongen door een vriend, samen met zijn akoustische gitaar.... Het kon allemaal niet mooier zijn! We hadden ook op iedere stoel wenskaartjes gelegd die werden ingevuld en aan ballons geknoopt die we hadden voorzien, toen we buitenkwamen hebben we ze allemaal tegelijk laten vliegen.... Zo mooi! Aansluitend zijn die gasten toegekomen voor de receptie en die heeft een uurtje geduurt. Echt super hoe iedereen ons bewonderde en zeiden dat ze nog nooit zo een mooie bruid met zo'n mooi kleed hadden gezien! Tegen 20u begon de 2e receptie die dan eigenlijk overliep in de hapjes avond. Zo leuk wanneer je iedereen ziet smullen, praten, lachen, kennismaken.... Tegen 22u zijn we binnengekomen inde zaal op muziek van U2 - it's a beautifull day. Iedereen applaudiseerde en joelde.... Ik kreeg er opnieuw kippevel van. Dan hebben we een mooie speech gehouden om enkele mensen te bedanken, de getuigen in de bloemetjes te zetten en vooral de ouders eens te laten weten hoe graag we hen zien, en dan vooral door te zeggen dat we gezegend zijn met niet 4 maar 6 fantastische mensen die van ons houden....( stiefouders) hen te bedanken voor niet alleen vandaag, maar voor alle andere dingen die ze heel hun leven voor hebben gedaan. Het was echt ontroerend! nadien hebben we onze openingsdans ingezet en het feest kon beginnen. De Dj heeft heel hard zijn best gedaan en er stond voortdurend volk op de dansvloer. Tegen 24u hadden we ook nog tipzakjes met frietjes voorzien, kleine hamburgertjes en pitta' die je zelf kon samenstellen. Iedereen vond dit echt super en ik ben echt blij dat we deze formule hadden gekozen. Het feest heeft tot 4u geduurt, dan zijn de laatsten buiten gegaan. De geschenkjes en bloemen verzamelt en richting ons huisje gegaan. Ik was echt een supergelukkig bruidje dat geprobeerd heeft van ieder moment bewust te genieten, en toch is die dag voorbij gevlogen. Daarom wou ik jullie eens iets vragen, aan de bruidjes die hun dag voorbij is, hebben jullie ook zo'n After Wedding Dipje gehad? Ik loop hier al 3 dagen zo sipjes, omdat alles voorbij is, en omdat ik die dag eigenlijk weer helemaal opnieuw wil beleven, je zit eenhele dag samen met mensen waar je plezier mee had, en het isnet alsof we hen missen. En we voelen ons eigenlijk zelfs alle 2 zo.... Spijt dat het al voorbij is.... We hebben ook geen reisje gepland omdat we verbouwingen gaan uitvoeren, maar mss hadden we dat beter toch gedaan.... Ach ja, ik kijk in ieder geval uit naar de foto's en filmpjes.... Zo kan ik de dag ook nog een beetje herbeleven.... Ik wil ook nog enkele mensen bedanken: Het personeel van Kasteel de Rozerie DJ Steven de Cock van Swing-events Onze chauffeur van ons T1 busje van Rent-a-classic Kathleen van Het Huis van de Mens En alle andere mensen die met ons wilden vieren, voorbereiden,.... En natuurlijk ook jullie, voor jullie raad, luisterend oor,.... Een gelukkige mevrouw Steels! Ohja, de fototjes zullen zeker volgen! Xxx

Veronique
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1879

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik27-8-2012 14:50:30

Dikke proficiat Veronique!!
Ik ben heel blij na het lezen van uw dipje, dat we toch 2 dagen na de trouw op vakantie vertrekken, ben wel bang voor zo een dipje!
maar jullie komen er wel uit!!

Vraagje?? hebben jullie een bedankje voorzien voor de persoon van de Mens??
heb daar eigenlijk geen idee van of dit gedaan word :-)

Veel succes samen!! en geniet toch van die eerste dagen, ze zullen ook snel voorbij zijn!

xx

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik27-8-2012 14:51:02

Trouwens een mooi verslagje en ik kijk al uit naar de foto's!!
ik zou het belangrijkste nog vergeten hihi

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 14:56:01

Heel mooi verslagje Veronique!!
Ik word er zelf emotioneel van, misschien omdat onze dag nu ook dichtbij komt :-).
Het was een hele mooie dag vrijdag, super dat jullie zo genoten hebben van het mooie weer, van de familie, van elkaar en van elk moment eigenlijk é!
Ik denk dat ik ook wel een wedding dip ga hebben...wij gaan wel nog op honeymoon (zit een weekje tussen de trouw en vertrek).

In elk geval, bedankt om dit te delen hier op het forum allemaal!
En ik kijk natuurlijk uit naar de foto's!

groetjes en veel geluk in de toekomst!!

Sandra

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik27-8-2012 15:06:53

@jamina We gaan een gift storten op het rekeningnummer van het Huis van de Mens. Die giften gebruiken ze om de onkosten van hun vrijwilligers te dekken.

We zijn ook onze fotografe vergeten bedanken: ons Astridje van http://www.ishootyou.be . Echt een topfotografe die weet waar ze mee bezig is. We hebben een hele dag plezier gehad.

ps: Sorry voor alle typfouten in mijn verslag, maar op een qwerty klavier van een iPad is het minder evident om foutloos te typen ;)

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 17:17:34

Heeeel mooi (en emotioneel!) verslagje - het ziet ernaar uit dat je met volle teugen hebt genoten van je prachtige dag.... Die wedding dip, daar ben ik ook wel bang voor - maar het enige wat je kan doen is gewoon zo veel mogelijk plezier maken de dag zelf hé, en dat heb je precies wel gedaan :-) Dikke proficiat en laat die foto's maar komen!

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik27-8-2012 17:57:00

Knap!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-8-2012 19:51:04

Zo hoort een huwelijk te zijn! Leuk verslag!! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-8-2012 21:06:15

Een heel mooi verslag van een duidelijk emo-dag!
Proficiat en ik kijk uit naar de foto's!!!

steven

Meld misbruik11-9-2012 22:45:52

Dank u wel voor de lovende commentaren . jullie waren een fantastisch koppel om mee samen te werken . nog veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info