Terug naar overzicht
Ik trouw op 30 maart 2013! En heb volgende zaken reeds geregeld:-Zaal -Dj -Fotograaf -Stadhuis -Kapper -Bloemen -Ceremoniemeester -Make-up -Huwelijkskaars-Concept menukaartjes en naamkaartjes (ik ga deze zelf maken)-Trouwringen -Getuigen gevraagd -Bruidsmeisjes gevraagd -Oldtimers voor de suite-Bruidssuite (krijgen we cadeau van de feestzaal)-Zaaltje broodjeslunch tussen wet en kerk + traiteur voor de broodjes -Openingsdans-Intredelied bruidspaar in de zaal
Oh ja en fotolocaties en ringdrager (kindje van vrienden) hebben we ook al.En vorig weekend hebben we een retro fotoshoot gedaan voor onze trouwuitnodigingen.
ik trouw ook 30 maart maar begin een paniek aanval te krijgen als ik kijk wat stéphanie al geregeld heefthier is de feestzaal geregeld, stadhuis kunnen we pas in oktober, uitnodegingen zijn oke, bedankingen gasten enkel nog bestellen ( wij geven paaseitjes uitgedeeld door paashaas) paashaaskostuum in orde. ringen nog bestellen maar hebben al keuze gemaakt denk ik. huwelijksreis is oke, getuigen zijn oke, fotograaf en niet te vergeten het kleed. kostuum van mijn vriend wachten we nog want hij is een poging aan het doen om te stoppen met roken en bang dat hij te veel verdikt... Maar dat is het zowat. En bij u?groetjes
aha eindelijk is Maartse bruidjes!! :-)Dit is wat wij al geregeld hebben:FeestzaalKerkFotograafGetuigenCeremoniemeesterMuziek in de kerk: we gaan 14 september naar een bandje luisterentrouwkleedZijn kostuum (laten maken tijdens reis in Thailand)Ons thema is gekozen en we weten hoe we het gaan doen met uitnodigingen, bedankjes, menu's,... (deze mijn nog niet af , mijn papa is wel al bezig aan een ontwerp voor de uitnodigingen :-) )TrouwringenKapper( die was al gekozen voor ik verloofd was, een vriendin van mij :-) )Make-up (ook een vriendin van mij :-) )Eigenlijk loopt op 1 ding na alles op rolletjes bij ons... Het ceremonie vervoer blijft een moeilijke beslissing, het is maar 300m van ons thuis en we zijn aan het twijfelen tussen auto's (gratis) en paardenkoets (betalend, maar ik ben dus een enorme paardenfanaat..)..Zijn er nog bruidjes op 9 maart? :-)