Terug naar overzicht
in het magazine "for lovers" editie 2012 (vorige week in de krantenwinkel gekocht) staat een uitgebreid artikel over speeches, missch eens langs de krantenwinkel gaan? :)Ik denk dat je vooral iedereen moet bedanken en eventueel een leuke anekdote over jullie vertellen. Zeker niet te lang maken, dan wordt het saai :)
Oooh bedankt voor de tip Lynn, die ga ik zeker halen Ja zoiets zal het worden, maar het probleem bij mij is dat mijn ouders gescheiden zijn.Mijn 'stief'mama heeft tot nu toe met alles het meeste geholpen en ze is ook het meeste betrokken met de voorbereiding. Daar ben ik echt super blij om!Mijn mama kan niet echt helpen omdat ze het wat moeilijk heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik haar ook wil bedanken en zeker voor al die jaren in mijn leven.Maar dan vindt ik het weer oneerlijk tegenover mijn 'stief'moeder die zoveel liefde,tijd en geld steekt in onze trouw.En ze zijn nu niet echt de beste vriendinnen he moeilijk he ....
Ik ga ook speechen! Maar ik stond daar wel op om dat te doen, ik hoop dat ik mij dat niet ga beklagen als ik voor die massa sta :pIk dacht vooral mijn papa en mijn grootouders te bedanken, we hebben veel meegemaakt de laatste maanden en ons trouwfeest bekijk ik als het feest dat een fijnere periode met minder zorgen voor ons allemaal zal inleiden. Ik hoop dat ik niet te hard ga snikken :-) Maar ik ga zeker ook de For Lovers kopen! Whiii nog 4 dagen! Voor jou nog 11! GroetjesKristien
het is wel editie januari 2012( er is nog geen nieuw boekje uit, volgens mij komt dat maar een keer per jaar uit), maar ik vond er toch veel leuke tips in :)
evy,mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en zijn en mijn mama hebben ongelooflijk veel voor ons gedaan, zijn stiefmoeder heeft weinig gedaan. Maar toch ga ik hen in mijn speech en kado gelijk behandelen, anders zorgt dat toch maar voor problemen. Ik ga achteraf mijn mama, papa, schoonmoeder en stiefpapa die dus wél veel gedaan hebben apart uitnodigen en hen nog een keer echt bedanken!