Terug naar overzicht
ik ben al eens gaan kijken in roeselaere en daar mag je toch rekenen tussen 160 en 250 eurogroetjes
hallo , ik heb mijn schoenen in dezelfde winkel gekocht als mijn trouwkleed en mijn schoenen waren 200 euro .duc6 nog
suc6 dus
van Loock €150 euro
Bedankt voor jullie reactie dames!Ik ga ook kijken bij van Loock,als het 150euro is valt het nog mee, ik dacht al direct aan 300euro...
Hier 160 eur en de meesten in de winkel (Gabrielli in Roeselare) zaten in deze prijscategorie ;-). Maar dan mag je natuurlijk niet verliefd worden op bvb Louboutins ;-).Groetjes!Evelien
Ok dan heb ik al wat meer een gedacht!Nee,da ben ik nu niet van plan,wil er nu niet al te veel geld aangeven.Groetjes
van Loock €155 euro :)
Bij mij kosten ze rond de 100 €.
oeps mijn sandaaltjes met bling bling kosten €20 en ze zitten super
De mijne kosten ook maar 50 euro. Heb ze in een turkse trouwwinkel gekocht. Ze zitten heel goed. Voor 's avonds heb ik dan nog flipflops met glittertjes gekocht om mijn voetjes wat te sparen want ik draag eigenlijk niet veel hakken.
Waar vind je zo'n turkse trouwwinkels?Tima, waar heb je je sandaaltjes gekocht?
Ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij Van Loock, 160 euro...En zeer goede kwaliteit!
@ Stephanie: In Heusden-Zolder zijn er een heel deel. Maar denk dat je dat elders ook wel vind. In Antwerpen zouden er ook zijn heb ik gehoord.
Ik had er van Linea Raffaeli was een 200 euro.
Ik heb toch ook een budget van rond de 150-200€ voorzien maar ben wel nog niet op zoek gegaan.@ Evelien : Is Gabrielli in Roeselare de moeite om te gaan?? Was van plan om daar zeker eens te gaan kijken voor schoenen.
Heb mijn schoenen voor 70euro in boutique couture gekocht heb daar alles gekocht en helemaal niet duur !!!
Ik heb er van Van Loock, maat 38 , Luca Renzi, 1 x gedragen. Nieuw 150 eurovoor 50 euro verkoop ik ze. Parelmoer, niet te hoog, heel elegant!