TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
1-9-2012
|
27-8-2012 21:53:10
Hier hetzelfde hoor. Iedereen vraagt maar 'En, nog geen stress', ook aan mijn vriend. En hij altijd 'Ik niet nee'. Natuurlijk heeft hij geen stress, hij moet aan niets denken en gaat er toch van uit dat ik alles regel...Maarja, ik hoor overal dat dat blijkbaar typisch mannen is, maar het haalt mijn stressniveau in ieder geval niet naar beneden :)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
27-8-2012 22:19:57
Hier hebben we al 2x vlammende ruzie gemaakt over het feit dat ik nog zoveel te doen heb en hij er echt niet mee bezig is... ;-) Denk dat dit dus spijtig genoeg normaal is maar ik wordt er wel onnozel van :-p. Op dat vlak zal ik blij zijn als het 02/09 is ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Hilde
7-9-2012
|
27-8-2012 22:56:01
Dat is volledig normaal :)
|
|
tima
8-9-2012
|
27-8-2012 23:13:36
hier ook het zelfste an als ik zeg ja dat moeten we nu wel beslissen heeft meneer zoiets van we zien wel tot de dag daar is gaat zijn van oe waarom is dat niet geregeld of aan gedacht ???
|
|
Veronique
16-6-2012
|
28-8-2012 7:02:05
was bij mij ook zo bruidje, ik deed alle voorbereidingen en mijn mannetje zei dan "ik krijg stress van jou bezig te zien", en van die opmerking kreeg ik dan nog meer stress
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-8-2012 8:20:58
Oh, heel herkenbaar!! Ik krijg echt bridezilla opstootjes! Gisteren past hij zijn kostuum...in feite is die broek te groot...meneer is ineens 5 kilo afgevallen tov januari (zonder er op te letten)...ik kreeg het ver! In elk geval, hij kan ze zo aandoen :-) ik ben al weken aan het zagen om zijn kostuum nog is te passen...allemaal geen haast bij...voila, broek redelijk groot nu...pech voor hem! Seg...als ik mij DAT ook moet aantrekken...zijne outfit is t enige dat hij moest regelen...
Dus Fleur, ik ken het ;-)! Ik liet vorige week onze to do lijst zien...hij bekijkt diene lijst (voor de volle 5 sec) en zegt dan 'ah, das in orde e liefje, das allemaal voor u'...voilà...daar zit ik dan met mijn lijstje!
Ben al blij dat hij volgende week nog 2 dagen heeft bijgenomen, zodat we toch samen nog 4 dagen hebben om dingen te regelen...of ik ben compleet een wrak tegen dat het 7 september is :-)!
Veel succes nog é dames...onze mannen hebben allemaal een beetje hetzelfde 'syndroom' blijkbaar :-) hihihihihi!!!
groetjes!
|
|
Marisa
1-9-2012
|
28-8-2012 8:30:54
Ja, zo herkenbaar :) Gelukkig is mijn toekomstige de laatste week gaan beseffen dat hij beter ook een handje helpt om alle to-do's af te werken. Hopelijk hebben jullie ook dat geluk ;)
|
|
Petra
8-9-2012
|
28-8-2012 9:56:51
Hier net hetzelfde, ik regel alles, ik doe dat wel graag, maar hij heeft niks gedaan alleen zijn eigen outfit, ik regel alles, en ik heb nog enkele to do's op mn lijstje, zoals misboekjes nieten, hij zegt dan 'allez, moet da nu ni doen, zet u in de zetel, en kijk een filmpje met mij, maar die misboekjes gaan zich niet vanzelf nieten! en veel hulp op dat vlak krijg ik niet van familie ofzo. alleen de leuke dingen trekken ze zich aan, zoals mee beslissen welke accesoires ik moet nemen... welke drank we nemen of welke menu... en ik moet nog men valies maken, (en de zijne ook, moet ik altijd doen of hij heeft niks mee) en hij zegt dan dat ik stresskip ben, als ik zeg dat ik alleen mij opjaag in sommige dingen om voor te bereiden, voor de dag zelf heb ik geen stress, dan gelooft hij me niet maar de dag zelf, dan ga ik genieten, alles gaat gerelegd zijn!
|
|
Linda
25-5-2013
|
28-8-2012 21:22:05
Hebben jullie allemaal niet te veel eieren onder jullie partner gelegd Zijn valies maken? I don't think so, hij is toch een volwassen man zeker. Verder toen we gingen trouwen hebben we de taakjes een beetje verdeeld (tuurlijk doet een vrouw meer, maar dan mag ze ook meer beslissen ) Hier neemt hij de huwelijksreis, de uitnodigingen, het filmpjes, het op CD zetten van de liedjes,... op zijn rekening en uiteraard gaat hij naar alles mee: fotograaf, zaal,... Ik trouw niet alleen hé
|
|
Petra
8-9-2012
|
28-8-2012 21:27:43
ij beseft ni welk een goed vrouwke hij heeft eigenlijk zou hij idd zijn valies ook zelf kunnen maken, maar dan neemt hij superweinig mee en moeten we daar vanalles gaan zoeken en kopen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|