Terug naar overzicht
www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/Ci89P/
Proficiat! Wij gaan na onze trouw ook voor paar dagen naar Barcelona, geniet ervan!
Hoi Cindy!!Een dikke proficiat met jullie huwelijk!! Wat een mooie foto's van jullie dagje! Je jurk is ook heel mooi en de fushia accentjes ook (is ook mijn themakleur)Geniet van jullie reisje naar Barcelona!!GroetjesNancy
Een hele dikke proficiat :-)Geniet van Barcelona en vooral van elkaar!!!GroetjesNathalie
Prachtige foto's!Mooie jurk en ook mooi boeketje!!Geniet van Barcelona en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
hele mooie foto s geniet van het getrouwde leven xxx
Proficiat ! En geniet van jullie honeymoon in barcelona :) Groetjes Ilse
Hoi!Mooie foto's van een super fotograaf Jef! Kei toevallig maar ik ken je schoonbroer Filip. Heb er samen vier jaar terug mee in de klas gezeten in Antwerpen.De wereld is toch klein! In ieder geval mooie foto's van een mooie dag! Geniet er nog van!
Mooooie foto's - wat waren jullie prachtig, één voor één!!LOOOOVE the necklace - waar heb je die gehaald?Dikke proficiat en geniet van de honeymoon!
hoe geraken jullie op de link ,ik krijg het niet
Als je met iPad kijkt gaat het niet, je hebt flash plager nodig
Hey Cindy,Mooie foto's! Maar ik vind de foto's van jef Celen sowiso al altijd super mooi.Heel mooi kleedje! Heb er ook naar staan kijken ;-) en de combinatie met het accentkleur is ook heel mooi;Geniet van jullie trip en nog een dikke proficiat.Groetjes
Rebecca,Mijn juwelen kwamen van MIKA.Dat zijn 2 juwelenontwerpsters uit het Antwerpse die homeparties geven.Juwelen zijn handgemaakt en in zilver maar je kan als je wil ook een juweel in goud laten maken.Ze hebben ook een speciale trouwcollectie maar die waren met teveel parels naar mijn zin ;-)Kijk gerust een op hun site,dan heb je een idee van de hele collectie!