Terug naar overzicht
Ja, dat kan ik ook alleen maar toejuichen :)
Ja inderdaad, hier ook superblij daarmee!! :-dAl vreest de pessimist in mij toch nog dat het weer van vrijdag (regen en koud) zou doorschuiven naar zaterdag... Fingers crossed dus!!!Groetjes!Evelien
het wordt idd beter met de dag heb ik zo den indruk...maar ben er toch nog niet helemaal gerust in :)
Het kmi zegt: Zaterdag en zondag blijft het rustig en meestal droog met nu eens wolkenvelden dan weer opklaringen. Zaterdag is het nog vrij fris met maxima in de buurt van 19 graden. Zondag wordt het zachter. Zondag is het inderdaad wel mooier, maarja, het blijft al droog, en 19 graden is nu ook niet zo slecht he? Dus we kunnen niet echt klagen :) Hopelijk komt het zonnetje er vaak genoeg door.
zolang het maar niet té hard waait en de zon er af en toe door komt, zodat de receptie buiten kan doorgaan, ga ik neit klagen! Liever net iets te fris dan 30 graden. Ik zou van mijne sus draaien denk ik yoehoe! Zonnetje :)
Ik kan ook leven met het weerbericht voor zaterdag.fingers crossed dat de voorspellingen zo blijven Veel succes iedereen.Het is bijna aan ons
Hey,Wij hebben hier ook al veel stress gehad met het weer... maar het ziet er goed uit momenteel!Zolang het ongeveer 20 graden was en niet regent was het voor ons goed!Veel plezier aan de andere bruidjes en bruidegommen die dag :d GroetjesHadass