Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 10 dagen...

28-8-2012 9:56:59
Hallo allemaal,

De 2 cijfertjes zijn weg op de teller...spannend!
Nog 3 dagen werken na vandaag, dus de kriebels beginnen te komen!

Gisteren toch nog een stressmomentje...mijn verloofde ging eindelijk zijn kostuum nog eens passen en de broek blijkt eigenlijk te groot te zijn *zucht*...misschien kiloverlies door stress ;-)?
Hij zal de broek toch zo moeten dragen, niks aan te doen...ze zakt niet af, maar het scheelt niet veel...

Mijn laatste to do'tjes voor deze laatste dagen:

- cd muziek burgerlijk huwelijk branden en afgeven op de gemeente + laatste details afspreken

- dagplanning doorgeven aan chauffeur ceremoniewagen + fotograaf

- definitieve aantal traiteur doorgeven + zaalbezoek (nieuwe traiteur dus eigenlijk alle details opnieuw bespreken - staat morgen op de agenda)

- Fotolocatie (het weer ziet er goed uit, dus komt in orde!)

- fruitsap receptie aankopen

- macarons ophalen voor dessertenbuffet

- cava ophalen + ringen meebrengen (liggen bij de grootouders van mijn verloofde)

- rozen bestellen voor zaaldecoratie

- EHBO kitje klaarmaken

- parkeerbordjes aanvragen

Ik denk dat alles dan ongeveer geregeld is...en dan natuurlijk de dag voordien zaal klaarzetten :-) en zien dat we niks vergeten mee te nemen!

We zitten op schema denk ik :-)! Aftellen...:-)!!

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 553

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:10:33

Aaaaah,da's nu echt wel keispannend hé Sandra! Krijg al kriebels in jou plaats

Mijn to-do lijstje ziet er ongeveer hetzelfde uit. Vandaag afspraak bij bakker om definitieve taart te bestellen en enkele dingen te proeven,vanavond afspraak traiteur en morgen voormiddag afspraak bloemist.

Volgende week als de kids naar school zijn de bedankjes maken en donderdag de 6e mijn jurk gaan halen

Seg en ken je niemand in de familie die de broek wat in kan nemen? Of je moet hem natuurlijk deze week nog elke dag héél véél lekker eten voorschotelen met dessertje erbij hé Mijn vriend was 2 kilo bijgekomen op vakantie dus die moet nu de riem erop leggen voor 16 dagen

Allé nog efkes werken en je verlof kan beginnen! Geniet ervan!

Groetjes
Nancy

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:27:30

ik ken het sandra, hier nog ietsje meer, maar de laatste dingen moeten nu geregeld!!!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik28-8-2012 10:29:27

bij ons is alles in orde, gisteren nog de bedankjes voor de kinderen gemaakt,
medaillon voor aan mijn boeket toegekomen, dat waren de laatste dingen die ik nog moest doen

op sommige momenten als ik er aan denk , heb juist vlinders in mijn buik
andere momenten ben ik kweet niet hoe nerveus: hoe de familie zich gaat gedragen

dit weekend in discutie geweest met mijn schoonma, dat ze mijn kinderen al zou meenemen naar de feestzaal na de fotoshoot met familie, zei haar dat ik de kinderen bij ons wilde, zegt ze 'ze moeten toch niet overal mee op de foto'
zeg ' nee, maar als er zich dan een leuk moment voordoet voor een foto wil ik ze er bij, en op de bedankingskaartjes staan ze ook, dus dat zijn foto's dat je nog niet moet zien'
en ze was weer in haar gat gebeten
t'is onze dag en ik wil mijn kinderen erbij, zo simpel is dat

en doordat we niet goed overeen komen met schoonzus ook weer een discutie, had gezegd dat ze aan het gemeentehuis moet staan en niet naar ons thuis komen
zegt schoonma were' aja ze komt filmen als je vertrekt van bij u thuis' kzeg als ik da wilde had ik da gevraagd ze moet nie filmen!
hupla were in haar gat gebeten

komt dichter en nu gaan ze beginnen onnozel doen of kom ik een 'bridezilla' ;-)

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:30:04

Help! Ik wordt al superzenuwachtig als ik lees dat er bij jou nog maar 1 cijfertje staat op de teller, want dat wil zeggen dat het voor ons eigenlijk ook niet meer zo lang is :-) Het is hier al tot in den treure herhaald maar het blijft belangrijk hé: geniet nog heel veel van die laatste dagen voorbereiding, het zal er nu echt wel heel snel zijn! Ik kijk zo uit naar je verslagje :-)))

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:40:29

spannend hoor. wel handig dat je voordien nog een weekje verlof hebt! om alle laatste puntjes op de i te zetten.
wat gaat het ineens snel!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:52:43

@ Nancy: Oh Nancy, nog drukke planning de komende dagen! Maar wel leuk é...proeven :-) hihi! Ik word altijd goed gezind van die kleine dingen...helpt tegen de stress want het is idd heeeeel spannend!!!
Ewel die broek...het is echt zo aan de zijkant dat ze wat breed staat, wat je niet ziet met de vest er over...ik dacht er gisteren ook aan zene om die nog in te leggen...kzal nog is overleggen met de schoonmama :-).

@ Ruth: voor jullie zal het ook snel beginnen gaan é nu!! Op het einde komt er altijd nog vanalles bij :-) de to do lijst wordt dan precies langer ipv korter!

@ Tamara: oh my god! je kiest toch zelf wanneer je de kinderen er bij wilt voor de foto!! maar ik ken het...van die bemoeizieke mensen...gans de voorbereidingsperiode hoor of zie je ze niet en nu gaan ze is vanalles komen 'regelen'...nee bedankt :-)!
Laat u niet doen zene ;-)!! En geniet nog van die laatste dagen voorbereiding é!

@ Elisabeth: inderdaad, het kort voor jullie ook af é!!!
Ik probeer te genieten :-) ik denk altijd: na de 7de is het gedaan...en kan ik enkel heimwee hebben naar deze periode :-)!
Hopen dat de stress toch wegblijft...ik hoop het!! Inslapen lukt al moeilijker, mss toch maar iets halen in de apotheek? :-)
Ik ga zeker werk maken van mijn verslag :-) daar mag je op rekenen!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:54:33

@ Vicky: ik ben ook blij dat ik gans die week verlof heb...kan ik hopelijk toch wat relaxen de dagen voordien (mijn verloofde had een tip top idee: liefje, gaan we geen dag vissen? VISSEN??? Nee, daar heb ik nog meer tijd om over vanalles na te denken!!)
Geniet nog van de voorbereidingen é!!

groetjes

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:01:45

ja sandra echt, ik ben nu de tafelkaartjes aan het maken, en dan die fotolocatie nog, afspraak zaal, ballonnen bestellen, whaaaaaa :)
nog prullekes hoor, bedankjes bestellen en afronden,

Mandy
14-8-2013
 Meld misbruik28-8-2012 11:06:41

Ooh heel spannend en zo leuk om dit allemaal te kunnen volgen! Ik ben nog maar bij stap 3 ofzo en het is echt zo een heel gedoe en organisatie. Ik ben heel benieuwd naar je verslag over jullie dag! Veel succes!!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:33:29

Mjah, over dat inslapen zijn al een paar goede topics gepasseerd, als je het moeilijk hebt daarmee is het misschien geen slecht idee dat nu al eens te proberen. Slaappillen zou ik wel niet doen, daar loop je de hele dag suf van, naar het schijnt. Ik heb niet zozeer problemen met inslapen, maar wel met van die zotte dromen! Positief en negatief, over leuke maar helaas ook nachtmerrie-achtige zaken. Ajajaj, genieten moeten we doen, maar het wordt nu toch wel tijd dat het echt zover is hoor, na al die voorbereidingen!

(Misschien dat de vermoeidheid er bij mij ook inzit, zie net dat ik 'Ik word' met dt heb geschreven, OMG!)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:38:15

Wel, ik ben er ook beetje bang van...ik reageer zowiezo al heel slaperig op sinutab, zirtec enz...al die dingen die op de sinussen werken...dus slaappillen durf ik zeker niet nemen :-) gans de dag groggy :-).
Ik ga het nog een beetje afwachten tot volgende week...als ik echt moe ben, val ik vrij snel in slaap, maar gisterenavond lukte het echt niet...die dagplanning bleef precies voor mijn ogen draaien :-)!

Goed dat ik donderdag met mijn getuige een sauna avondje heb ingepland...ontspannen!

groetjes!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:41:18

Oh Sandra, ik kijk echt uit naar je verslagje! :)
Je zal een supermooi bruidje zijn en echt stralen die dag, ben er zeker van. Denk dat je hier al meermaals bruidjes hebt opgepept en moed ingesproken. Hopelijk blijf je hierna dan ook nog wat 'hangen' op het forum :). Of mss komen we elkaar nog wel op een ander forum tegen hierna, wie weet ;)?

In ieder geval, ik wens je een prachtige dag toe, vol liefde en plezier!
En natuurlijk ook nog in je verdere leven samen :).

Groetjes

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:45:06

Spannend!! Vissen lijkt me nu inderdaad geen strak plan... veel te veel nadenktijd!Niet teveel stressen, ik heb zo't gevoel dat jij wel enorm goed voorbereid bent.
En ik kijk mee uit naar je verslagje!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:46:03

Bedankt Caroline ;-)!
Ik hoop het, dat ik bruidjes heb kunnen helpen op dit forum, net zoals vele anderen mij hebben geholpen met tips & tricks ;-)!
Ga hier zeker nog wat blijven rondhangen, ben ook benieuwd naar verslagjes van bruidjes die na 7 september hun mooiste dag gaan beleven :-)!

Ik hoop op een stressloze, leuke, zonnige, liefdevolle dag :-)!
En ik ga zéker een uitgebreid verslagje schrijven!

groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:48:39

@ Raïssa: mijn verloofde is een echte visser...en ok, als het mooi weer is ga ik mee om een 'kleurtje' op te doen, maar zo een paar dagen voor de trouw...nee...ik zou veel te veel nadenken over wat ik nog kon doen de tijd dat ik daar zit :-)!
Ik hoop dat mijn lange intensieve voorbereidingen zal resulteren in een fantastische dag (ik hoop daar alleszins op!) en ik hoop vooral dat de details zullen opvallen :-) en dat onze gasten echt een waaaaauw gevoel hebben!

groetjes!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:54:12

Tis dat, ik ben ook nog mee gaan vissen en dat vind ik zeker plezant, maar dan wel als je helemaal zorgeloos bent en je verstand op nul kunt zetten.
En ik ben er van overtuigd dat je gasten echt blown away zullen zijn!
Maar vooral: geniet van jullie dag!

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 12:38:55

Hallo mede - 7septemberbruidje(s),

Eerlijk gezegd ga ik ongelooflijk blij zijn als het donderdagavond 6 september is! Al die voorbereidingen ben ik al zo beu als iets. Hebben jullie dat ook? We moeten nog zo veel doen, maar allemaal ditjes en datjes. En wel nog de bedankjes maken, maar dacht dit pas de woensdagavond klaar te maken...

En moeten nog zo veel plannen voor onze reis ook, pffttt.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 12:44:37

Gaan vissen ... klinkt me nu ook niet als de meest ontspannen bezigheid in de oren. ik zou al gek worden van het feit daar gewoon te zitten, terwijl ik dan nog zoveel dingen had kunnen doen.
maar allez, hij is toch begaan met je gemoedsrust, dat alleen al aanschouwen we als positief, nietwaar!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 13:05:52

@ Jessica: ik heb ook zo een dipje gehad hoor...zeker met onze traiteur troubles...toen was ik het BEU :-) ik wou niet meer trouwen, alles bij elkaar :-). Maar het is overgewaaid...al goed :-)! We zitten redelijk goed op schema nu en volgende week ook samen in verlof dus kunnen we samen de laatste voorbereidingen treffen! Maar ik ga heel blij zijn als het 6 september is, laat op de avond...dan ga ik ook mijn boudoir album afgeven ;-) hihi!!

@ Vicky: ja inderdaad, hij is wel begaan met mij :-) spoort mij ook aan om gezond te eten (eetlust blijft zo wat weg de laatste dagen) dus hij doet om goed te doen ;-)!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-8-2012 20:31:37

Brrrr mijn buik kriebelt in jouw plaats, nog zo'n fijne dingen om te doen! Enjoy Enjoy Enjoy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...