Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje vrijgezellen en pre-honeymoonreisje :-)

28-8-2012 10:57:35
Mijn vrijgezellen was op 18 augustus,bijna de warmste dag van het jaar dus van het weer konden we al niet klagen.
Mijn vriendin is mij om 18u komen ophalen en samen zijn we naar het restaurant gereden waar de meeste vriendinnen mij al zaten op te wachten,allemaal in een fushia t-shirt Was leuk om te zien.

We hebben eerst iets gedronken op het terras en iets later moest ik mijn outfit gaan aandoen,die vond ik eigenlijk wel leuk! Ik had het erger verwacht maar door de hitte hebben ze het mij niet aangedaan om een pruik op te zetten,waarvoor dank

Op mijn t-shirt stond de tekst :
voor 2€ kus ik u nat
voor 3€ lik ik u plat
voor 5€ word je zat
voor 10€ kom je aan mijn gat.

Voor 2€ hadden ze 2 rode snoeplipjes in een zakje gedaan,voor 3€ kregen ze een grote lolly,voor 5€ hadden ze een klein geweertje gevuld met vodka en voor 10€ mochten ze een slip uitdoen bij mij. Ik had 16 slips over elkaar aan moeten doen,ook allemaal roze! Gelukkig had ik wel de tip gekregen om een legging aan te doen! Het waren wel kleine maatjes dus spande wel wat

Dan zijn we richting markt gegaan,daar was het kermis dus de terrasjes zaten allemaal goed vol en er liep veel (bekend) volk rond dus heb heel goed kunnen verkopen,we hebben geen dorst geleden
En dan wat over de kermis gelopen,van het ene café naar het andere,nog wat opdrachten moeten doen op de kermis zelf. Zo moest ik bij 1 kraam een roze hoed gratis verkrijgen,heb ik van de brave man ook nod een roze bril erbij gekregen,dus dat was wel tof.

Rond 4u zijn de mannen ook op de markt aangekomen en samen met mijn toekomstige hebben we om 5u een taxi naar huis genomen.
Hierbij de link naar de foto's http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4068292638307.157477.1612067759&type=3

D
an zijn we vorige week woensdag met zen tweetjes 5 dagen weg geweest zonder onze kindjes. Het is moeilijk om op vakantie te gaan als de kindjes naar school moeten en aangezien we aan het bouwen zijn is er ook niet echt budget voor een grote huwelijksreis,dat doen we volgen jaar in de zomer met zen 4-en!
Ik had eerst een hotel geboekt in Breukelen,voor 2 nachtjes. Een rustig gezellig Hollands dorpje waar we lekker gekuierd hebben van terras naar terras en 's avonds ook gezellig iets gaan eten zijn. Donderdag hebben we de trein naar Amsterdam genomen (was maar 40 min rijden) en daar wat gewinkeld en ook weer genoten van elkaar, het goede weer en lekker eten en drinken, en pas 's avonds om half 12 de trein terug naar het hotel.

Vrijdag hebben we de trein genomen naar Utrecht,ook weer veel geluk gehad met het weer. Utrecht is echt een heel gezellig stadje,eigenlijk veel leuker dan Amsterdam. Ook wel toeristisch maar toch iets relaxter. Rond 18u de trein naar het hotel terug genomen en met de auto naar het volgend hotel gereden. Dat was 100km verderop in Holten. Daar zijn we dan voor de verandering ook nog maar een hapje gaan eten

Zaterdag zijn we naar Deventer geweest. Ook weer een heel gezellig stadje,zeker een aanrader. Daar was het ook markt en 's avonds waren er daar allemaal optredens op het marktplein,ook weer geluk gehad met het weer,het is beginnen regenen toen we naar de auto gingen.

Zondag morgen zijn we dan doorgereden naar ons laatste hotel,was nog 40 km verder,vlakbij Enschede. Daar zijn we dan rond de middag gestopt en eens door het centrum gelopen en een terrasje gedaan. Zal wel een leuke stad zijn ala alles open is maar nu was het er maar stil en verlaten. Daar hebben we ook veel regen gehad,dan hebben we maar besloten van naar ons laatste hotel te rijden,was een welness dus we konden gebruik maken van de sauna,turks stoombad en het zwembad.

We hadden om 17u de sauna gereserveerd dus in namiddag toch nog even naar het dorpje(Boekelo) een lekker hapje gaan eten,gelukkig ook weer het zonnetje dat erdoor kwam. En dan lekker ontspannen in de sauna. En 's avonds een hapje gegeten in het restaurant van het hotel,een leuke afsluiter.

Maandag zijn we dan na het ontbijt richting huis gereden,langs het gemeentehuis geweest om de ondertrouw in orde te maken en dan onze kindjes gaan ophalen

Het leuke was dat we nu toch echt wel tijd hebben gehad om over onze trouw bezig te zijn want bijna alle voorbereidingen heb ik alleen moeten doen omdat mijn toekomstige altijd aan het werken was aan onze bouw. Ik had een boekje gekocht,nog vanalles genoteerd en nu samen beslist welke muziek we gaan nemen voor het gemeentehuis,intrede zaal en voor het binnenbrengen van de taart.

Hopelijk blijf ik nu in zen-modus tot de trouw

Groetjes,
Nancy

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 740

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 10:59:09

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4104621146497....

Hierbij de link naar de city-tripfoto's!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:15:22

De foto's had ik al gezien en ze zijn super! Zowel van de vrijgezelle als van het weekendje!
Klinkt heel leuk, zo met jullie 2'tjes relax, genieten van het mooie weer en vele terrasjes en lekker eten!!

Hou uw zen-modus nog maar wat aan ;-) dat maakt die laatste voorbereidingen eens zo leuk!! :-)

groetjes!

Sandra

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-8-2012 11:39:49

De foto's van de vrijgezellen zijn hilarisch - goed gevonden van jouw meiden!
Wel fijn zo'n prehoneymoon - even relaxen voor je de laatste keer gaat stressen!!
En wat Sandra op facebook zei is echt waar: jullie outfits zijn inderdaad a couple - mooi mooi mooi!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:40:04

Hoi nancy! Leuk verslagje, en zalig dat je nog even hebt kunnen genieten van je aanstaande zo vlak voor de trouw. Wij zijn er ook nog een weekje vantussenuit geknepen onlangs, bij ons was het meer van echt even niets voor de trouw te doen voor alle drukte weer zou losbarsten - heeft ook deugd gedaan!
Ik kan de foto's van de vrijgezellen helaas niet zien, maar het klinkt alsof het een plezante bende bij elkaar was :-) Veel succes nog!

ellen
24-8-2012
 Meld misbruik28-8-2012 12:26:32

Super idee van die t-shirt op de vrijgezellen! Misschien voor replicatie vatbaar bij een vriendin van mij binnenkort :)

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 20:02:55

het zag er een leuke vrijgezellen uit !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...