TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jamba
22-9-2012
|
28-8-2012 12:26:14
Ik heb mijn kleed gekozen en heb het gevraagd in de trouwwinkel, was geen probleem zeiden ze. Dan ben ik 4 maten versmald, dus bij de eerste pas kon ik er bijna 2 keer in, ze hebben het mooi aangepast hoor, zie je niks van
|
|
Evelien
1-9-2012
|
28-8-2012 12:43:04
Hangt er vooral van af welk kleed je kiest, sommige kunnen ze inderdaad zonder probleem 4 maten kleiner maken, andere max 1. Best eens vragen als je je kleedje gekozen hebt :-). Een maat kleiner bestellen zou ik niet doen en willen de meeste winkels ook niet echt doen aangezien de kans heel groot is dat je toch niet (of niet voldoende) vermagert en je kleed groter maken is veel moeilijker dan het verkleinen.
Groetjes!
Evelien
|
|
iris
20-7-2013
|
28-8-2012 12:44:36
amai 4 maten versmald ,wat heb je daar voor gedaan ,want ik sinds de 3 de zwangerschap (11maand geleden ,heb ik 30 kilo teveel ) ja erg ,nu het kleed was heel mooi maar zou toch ook graag nog iets kwijt zijn ,dus dames tips welkom haha
en idd ,ze passen het zo aan dat het kleed nog altijd heel mooi blijft en jij er niets van ziet!!
groetjes Iris.
|
|
Vicky
15-9-2012
|
28-8-2012 12:58:38
ikzelf moest nog 6kg kwijt toen ik ging passen ze hadden een maat groter besteld dan het pasmodel in de winkel (dat echt wel te klein was). nu, bleek mijn maat groter jurk nog te klein. enkel de buste was een heel stuk wijder. het is een lang gevecht geweest, ik ben uiteindelijk 8kg kwijt en meet 46cm minder, maar de jurk pastte nog altijd niet. ze hebben alle zomen moeten uithalen en zo wijd mogelijk terug dichtnaaien. gelukkig past het nu!! want het was toch even kantje boordje, hoor
dus ik vind het gevaarlijk om kleiner te bestellen, stel, je dieet lukt niet zo goed, of die maten vallen anders uit
Ik trouw binnen 2,5 weken en kan pas sinds mijn laatste pas van maandag "opgelucht" ademhalen. ik wens dat niemand toe, je passen van je bruidsjurk moeten normaal een moment zijn om naar uit te kijken. in mijn geval was het naar de winkel met daver op mijn lijf, tranen als je buitenkomt. ook al was ik kwijt wat ik vooropgesteld had. en eerlijk, opgelucht kan ik niet meer zijn. ik vind mijn jurk nog altijd mooi, maar hij zal me nooit een WAW-gevoel geven, door al de stress die het meegebracht heeft. ik vind dat zeer jammer. dus, ik zou eerst nog wat proberen afvallen en misschien nog wat wachten om te gaan jurkjagen...
(ah, ik heb goede ervaringen met weight watchers. behalve na mijn bevalling van mijn dochter gingen de kilo's er ineens niet af. ik ben toen naar curves gegaan. doe dus geen bijkomend dieet meer, maar let natuurlijk wel op. maar ik probeer 3 keer per week te gaan "curven". ik was daar in mijn eerste maand 21cm kwijt! en nu dus 46cm. zonder ik hele dagen loop punten te tellen. voor mij is dat dus een succesformule!)
|
|
Jamba
22-9-2012
|
28-8-2012 13:01:13
een goeie naaister kan dit normaal gezien zonder probleem aanpassen hoor, eender welk model...
Iris, na de 3de had ik ook wat extras, ben gewoon beginnen gezonder eten en sporten. En vooral het sporten doet heel veel vind ik. Mijn jongste is 15 maand.
|
|
iris
20-7-2013
|
28-8-2012 13:05:00
@ Jamba en mag ik eens vragen ,wat jij u drie bengeltjes laat doen (als je trouwt voor de kerk) want ik zou hun er graag in betrekken :-) de leeftijden zijn hier nu 5j ..3j..11 maaand en alle drie jongens !!
|
|
Silke
4-5-2013
|
28-8-2012 13:49:06
ik ben nu ook nog bezig om af te vallen.. Gelukkig nemen ze mijn maten pas eind januari , zien dat ik tegen dan mijn gewicht heb en dan zo blijf.. :) Misschien kan je ook zo iets regelen??
|
|
Sofie
|
28-8-2012 14:18:26
Maatje kleiner zou ik sowieso niet doen, te veel horrorverhalen over veel te kleine kleedjes gelezen hier. Neem gewoon de maat die je past op het moment dat ze je maten nemen.
En waarom niet vandaag al beginnen met afvallen? Ik ben eerst een heel pak vermagerd en dan gaan kijken voor een kleed, en daarna nog bijkomend afgevallen. Zo heel veel tijd heb je niet meer na het kiezen van je kleed, vind ik. Daar komen dan ook nog eens de kerstdagen tussen enzo... Maar bon, dat kies je zelf natuurlijk. :-)
|
|
Sabine
18-5-2013
|
28-8-2012 14:28:25
Bij mij hebben ze gezegd max. 5 kg vermageren anders gaat het kleedje niet mooi meer zitten :-)
|
|
Jamba
22-9-2012
|
28-8-2012 14:35:51
@iris wij trouwen niet voor de kerk, enkel voor de wet :) Hebben ook geen avondfeest, maar middagfeest zodat ze er volledig bij kunnen zijn. Ze schelen niet veel in leeftijd met die van jou hoor, 4-2,5 en 15 maanden :)
|
|
iris
20-7-2013
|
28-8-2012 14:39:29
@ Jamba,ja wij dachten eerst ook middagfeest ,maar uiteindelijk doen we toch avondfeest en de kindjes blijven gewoon heel de tijd bij ons! ik heb een plaats apart waar ik de kleinste zijn reisbedje kan zetten en de andere als die moe zijn kunnen ook slapen :-) de dag er na nemen we rust en dan vertrekken we op huwelijkreis met de kids :-)
|
|
Evelien
22-6-2013
|
28-8-2012 15:51:25
Bedankt voor alle reacties! Ik ben al volop bezig met afvallen, maar wil in oktober mijn kleed gaan kiezen, dus zoveel tijd heb ik niet meer... Jouw regeling vind ik wel super Silke. Ze zullen me in de winkel wel vertellen wat ik best doe zeker en of dit ook kan?
|
|
Silke
4-5-2013
|
28-8-2012 19:01:19
Ja ze zullen je wel goed verder helpen. In de winkel waar ik geweest ben doen ze dat automatisch omdat er nog veel bruidjes enkele kilo's kwijt willen zijn en daarmee nemen ze de maten net voor ze het kleed beginnen te maken. Voor mij was dat echt wel een pluspunt. Maar ze kunnen je kleed ook wel zonder problemen nog innemen dus geen zorgen. Succes! Zowel met het kiezen van uw kleed als met het dieet hé. ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|