Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed nu al kopen of wachten??

17-9-2006 16:56:59
Hoi iedereen, ik trouw volgend jaar in september, maar ben sinds een half jaar al verloofd. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten om men trouwkleed te gaan kopen, ik kijk er zo naar uit. Maar nu krijg ik van zalle kanten de commentaar dat het nog veel te vroeg is.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes
Sarah
15 09 2007

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 936

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik17-9-2006 17:23:00

Hey,

Wij trouwen in juli volgend jaar en ik ben sinds vrijdag aan het passen geslagen.
In de tweede winkel zei ik ook dat de mensen zeiden dat het te vroeg was, maar die mensen zeiden me dat het nu eigenlijk de moment was. Nu komen de bruidjes voor juni, juli, augustus en september. De nieuwe collectie was bij hun al binnen.

Ik heb mijn droomcombinatie gevonden :-)

Groetjes en succes

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-9-2006 8:23:17

Hey,

Ik trouw in mei 2007 en heb mijn kleed zelfs al gevonden in juni (van de nieuwe collectie). Ik had er een mooi in de etalage gezien en wou het enkel eens passen. Maar van passen kwam kopen.
Ik zou niet weten waarom je nu al niet eens zou kunnen gaan?
Overal hebben ze al kleedjes van de nieuwe collectie, maar de meesten hebben nog niet de volledige collectie. Maar je kan nu ook nog iets van de vorige collectie vinden hé.

Groetjes, Sissi

davida
8-9-2006
 Meld misbruik18-9-2006 15:07:51

hey ik ben op 8september getrouwd en ik had mijn kleed vorig jaar in september besteld.groetjes

Joke
17-8-2007
 Meld misbruik18-9-2006 15:20:43

Hoi,

Is niet té vroeg! Ik trouw volgend jaar in augustus en heb twee weken geleden mijn jurk al gekozen en gekocht...dus niets van aantrekken!

Groetjes!

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik18-9-2006 16:15:52

Hoi,

Absoluut niet te vroeg. Ik heb afgelopen zaterdag mijn kleed gekocht en ik trouw in augustus.
Bij mij zei men ook dat het nu de moment is, want wat weg is, is weg en komt niet meer binnen.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Catherine
27-10-2007
 Meld misbruik20-9-2006 22:13:17

Help! Als ik dat hier allemaal lees, word ik wel een beetje zenuwachtig!!! Ik trouw volgend jaar in september en was van plan om pas binnen een twee-drie maanden eens te gaan zien... (Ik ben een beetje verdikt en zou eerst wat willen vermageren!!! of zou dat niet zo'n goed idee zijn?)

Bye,
Catherine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...