Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dagindeling

28-8-2012 17:27:21
Graag jullie mening wat betreft onze dagindeling:

Aankomst bruidegom : 10u45
Dan nemen we wat tijd om foto's te maken met de ouders
Vertrek naar gemeente huis 11u45
Trouw gemeentehuis : 12u
Viering kerk : 13u (ligt op een kleine 10 minuutjes rijden van het gemeentehuis)
14u - 14u45: Na de viering is er wat tijd om een broodje te eten, samen met de ouders en broers.
14u45 - 17u : foto's (We kunnen zeker niet later beginnen. Gezien we in de winter trouwen en toch graag buiten foto's maken mag het niet later of het is al donker.
Vertrek naar feestzaal om 17u30 bij ons thuis , het kan wel zijn dat er foto's gemaakt worden onderweg, dus dan verliezen we hier minder tijd mee natuurlijk.
Begin avondfeest 18u

Michèle
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 632

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-8-2012 18:36:10

Iedereen deelt zijn dag natuurlijk in hoe die wil :-)

Maar is 14u45 tot 17u niet lang voor foto's te trekken?? En als jullie onderweg nog misschien willen stoppen voor wat foto's te trekken (van huis naar de feestzaal) ben je misschien beter wat vroeger te vertrekken gezien het avondfeest om 18 u begint?

Groetjes

Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik29-8-2012 14:00:47

Ja, is inderdaad een krappe tijd! Het is zo dat de kerk niet vroeger kon, ze houden er rekening mee dat die dag een begrafenis kan zijn. Daardoor is 13u het vroegste. Ik wou wel graag aansluitend kerk en gemeente, gezien we vrienden en familie hebben die van ver moeten komen. Ik zou het jammer vinden voor hen dat er dan nog een hele tijd tussen zit en ze ergens moeten wachten, gezien natuurlijk niet iedereen bij ons mee naar huis kan. De fotograaf zei dat er 1.5u geteld wordt voor het nemen van foto's, hier zit geen rit inbegrepen. De foto's zullen vlak bij ons thuis genomen worden, dus hebben we eigenlijk wat extra tijd. Maar inderdaad indien er foto's onderweg gemaakt worden, vertrekken we uiteraard vroeger bij ons thuis dan 17u30. Dit vertrekuur is geteld wanneer we effectief van thuis moeten vertrekken en niet meer stoppen onderweg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...