Terug naar overzicht
De tattoo hoort bij jou, bij je persoonlijkheid.Oke je trouwt en draagt een wit kleed, dat is heel normaal.. Ik vind niet dat je uw tattoo hoeft te verstoppen. De mensen kennen je en zullen je niet raar bekijken hoor. Een doorzichtige stola is goed genoeg. ;)
Jij bent echt een eeuwige twijfelaar hè :D Ik vind het echt grappig maar je bent enorm besluiteloos en dat zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat het nog maar 10 dagen zijn voor je. Blijven ademen jij! De stola zal je tatoeage gedeeltelijk bedekken...
i know! ik ben zooo erg, ik weet gwn ni wa ik wil, nu heb ik een stola en handschoenen, en heb ik nu pas door dat dat mss wel niet zo past samen, ik heb het wel gepast op mijn kleedje, maar ik ben nu ook niet zo'n goede in combineren, ik zou alles samen combineren...
Een stola en handschoenen gaan perfect samen :-)Dus maak je daar vooral geen zorgen over!En zoals hier al eens gezegd is, die tattoo hoort gewoon bij wie je bent!!
thx nathalie en co! dit had ik nodig, ik blijf bij mijn gedacht, ik vond het vanmiddag stralend mooi in de winkel, dus zal ik dat de dag zelf ook vinden
zennnn... petra ;-) Laat die tatoe voor wat ze is, ze is een stuk van jouw dus waarom dan verstoppen. Ze zal sowieso al een beetje verborgen zitten onder je stola dus... RELAX! :)