Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedje

28-8-2012 20:19:38
Vandaag was mijn kleedje af, maar ik vind het jammer dat je bijna heel mijn tattoo ziet, toen ik ging passen tussentijds stak hij maar enkele cm buiten het kleedje en vond ik het niet erg, nu zie je bijna de helft +- 15cm.
Ik vind het niet erg omwille mijn tattoo, maar ik vind het niet passen op mijn witte brave kleedje, begin er beetje over te twijfelen, maar schminken doe ik hem zeker niet, ik had mss beter een kleine bolero genomen ipv mijn doorzichtige stola... wat vinden jullie ervan?

Petra
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 806

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-8-2012 20:54:00

De tattoo hoort bij jou, bij je persoonlijkheid.
Oke je trouwt en draagt een wit kleed, dat is heel normaal..
Ik vind niet dat je uw tattoo hoeft te verstoppen. De mensen kennen je en zullen je niet raar bekijken hoor. Een doorzichtige stola is goed genoeg. ;)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 20:57:31

Jij bent echt een eeuwige twijfelaar hè :D Ik vind het echt grappig maar je bent enorm besluiteloos en dat zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat het nog maar 10 dagen zijn voor je. Blijven ademen jij! De stola zal je tatoeage gedeeltelijk bedekken...

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 21:06:09

i know! ik ben zooo erg, ik weet gwn ni wa ik wil, nu heb ik een stola en handschoenen, en heb ik nu pas door dat dat mss wel niet zo past samen, ik heb het wel gepast op mijn kleedje, maar ik ben nu ook niet zo'n goede in combineren, ik zou alles samen combineren...

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-8-2012 22:18:19

Een stola en handschoenen gaan perfect samen :-)
Dus maak je daar vooral geen zorgen over!

En zoals hier al eens gezegd is, die tattoo hoort gewoon bij wie je bent!!

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 22:24:10

thx nathalie en co! dit had ik nodig, ik blijf bij mijn gedacht, ik vond het vanmiddag stralend mooi in de winkel, dus zal ik dat de dag zelf ook vinden

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik28-8-2012 22:44:21

zennnn... petra ;-) Laat die tatoe voor wat ze is, ze is een stuk van jouw dus waarom dan verstoppen. Ze zal sowieso al een beetje verborgen zitten onder je stola dus... RELAX! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...