Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nagelstudio's brugge

17-9-2006 17:59:08
Omdat ik een nagelbijter ben en er toch perfect wil uitzien op mn huwelijk, ben ik van plan om gelnagels te laten plaatsen.
Weet er iemand goeie adressen in brugge of heeft er iemand ervaring met de volgende nagelstudio's: nagelstyling Anne (Sint Andries) ; nails en beauty (Sint Pieters) ; het nageltje (Assebroeke).

Alvast bedankt!

Ellen
21-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 924

Lindsey
8-9-2007
 Meld misbruik17-9-2006 21:24:51

Ik heb van horen zeggen dat schoonheidsinstituut An Vandamme in de ezelstraat heel goed is.

davida
8-9-2006
 Meld misbruik18-9-2006 12:23:48

hey
die mevrouw die mijn nagels doet is van brugge en ze komt aan huis moest je haar nr willen moet je het maar laten weten.
grtjs

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik18-9-2006 17:49:46

Hallo,
ik ga met mijn nagels bij nagelstudio Veronique (Akkerstraat te Sint-Kruis: 0495/679302)en ben daar erg tevreden over. Het oogt namelijk natuurlijk, wat ik wel belangrijk vind. De prijs valt ook goed mee.
gr, Olivia
26/05/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...