Phoeh! nog 17 dagen te gaan! en ik heb zoveeeeeeel stress, zenuwen, ik kan aan niks anders meer denken. maar dan ook echt aan niks anders meer... vandaag de cd gebrand met de liedjes voor de dienst. is ook alweer gebeurd zie!
dit weekend mijn verlovingsring gaan afgeven bij fdo zodat hij zeker in mijn trouwring zou passen (ik heb een dubbele ring bezet met steentjes waar mijn verlovingsring tussenschuift). ook mijn ventje zijn trouwring afgegeven voor de gravure (de zijne is een stalen ring die we ergens anders gekocht hebben. héél tevreden!)(en de zijne kost maar 99 euro, waardoor ik mij een beetje mocht laten gaan met mijn trouwring
met 22 steentjes tot gevolg. hihi)
zaterdag mag ik erom, ik ben benieuwd!!!!
Gisteren laatste pas gehad en mijn oorringen (eindelijk) gevonden. op de vooravond van onze trouwdag mag ik hem halen.
nog een mailtje gestuurd naar iemand die ik ken die mua is om mij toch nog even anders op te maken dan mijn mua, want ik ben beginnen twijfelen... (twijfel is my middle name, zo blijkt! ik heb al over alles getwijfeld)
De jurkjes voor onze meisjes hangen alledrie klaar. mijn mama heeft reeds de bloemenbandjes genaaid en de stola's gemaakt voor de oudste 2. bolero voor ons ina kwam deze week ook binnen
mijn 2 handgemaakte boeketten uit amerika staan netjes afgedekt in de kast (en elke dag piep ik wel eens, want ze zijn zooooo mooi!)
donderdag laatste keer naar de feestzaal.
to do:
nog schoenen voor mijn zoon!!! dat wordt een ramp! (allez, het is al een ramp)
het is al altijd ruzie als we gewoon om schoenen moeten, laat staan voor onder zijn kostuum. Mijn zoon is 13 en al 13 jaar skater in hart en nieren... dus die wil enkel, je raadt het, skateschoenen!
ik wil ook geen 70 euro geven aan een paar schoenen die hij nooit meer gaat dragen. ik had op suits you well geklede schoenen gezien voor 20 euro, of 25 euro. ideaal, dacht ik; niks meer in zijn maat!
dus dit weekend op "zwarte skateschoenenjacht" met een zoon die een vies gezicht gaat trekken van het eerste paar dat ik uithaal... (ik ken mijn zoon ... ik heb al meerdere schoenenjachten achter de rug)
nog afspraak met kapper maken om mijn haar nog te laten kleuren
mijn schoenen inlopen!!
onze wensboom laten afdrukken + de kaftjes van de boekjes van de dienst (het boekje zelf maakt onze rent-a-priest)
afspreken met onze zaal waar we de lunch gaan doen met de suite
geschenkjes voor de kindjes maken (ik heb al alles, enkel nog samensteken)
definitive planning doorgeven aan fotograaf
afspraak met discobar
*zucht* en dan denk je dat alles gedaan is...