Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waarom heb ik zoveel stress???

28-8-2012 21:11:05
Phoeh! nog 17 dagen te gaan! en ik heb zoveeeeeeel stress, zenuwen, ik kan aan niks anders meer denken. maar dan ook echt aan niks anders meer...
vandaag de cd gebrand met de liedjes voor de dienst. is ook alweer gebeurd zie!
dit weekend mijn verlovingsring gaan afgeven bij fdo zodat hij zeker in mijn trouwring zou passen (ik heb een dubbele ring bezet met steentjes waar mijn verlovingsring tussenschuift). ook mijn ventje zijn trouwring afgegeven voor de gravure (de zijne is een stalen ring die we ergens anders gekocht hebben. héél tevreden!)(en de zijne kost maar 99 euro, waardoor ik mij een beetje mocht laten gaan met mijn trouwring met 22 steentjes tot gevolg. hihi)
zaterdag mag ik erom, ik ben benieuwd!!!!
Gisteren laatste pas gehad en mijn oorringen (eindelijk) gevonden. op de vooravond van onze trouwdag mag ik hem halen.
nog een mailtje gestuurd naar iemand die ik ken die mua is om mij toch nog even anders op te maken dan mijn mua, want ik ben beginnen twijfelen... (twijfel is my middle name, zo blijkt! ik heb al over alles getwijfeld)
De jurkjes voor onze meisjes hangen alledrie klaar. mijn mama heeft reeds de bloemenbandjes genaaid en de stola's gemaakt voor de oudste 2. bolero voor ons ina kwam deze week ook binnen
mijn 2 handgemaakte boeketten uit amerika staan netjes afgedekt in de kast (en elke dag piep ik wel eens, want ze zijn zooooo mooi!)
donderdag laatste keer naar de feestzaal.
to do:
nog schoenen voor mijn zoon!!! dat wordt een ramp! (allez, het is al een ramp)
het is al altijd ruzie als we gewoon om schoenen moeten, laat staan voor onder zijn kostuum. Mijn zoon is 13 en al 13 jaar skater in hart en nieren... dus die wil enkel, je raadt het, skateschoenen!
ik wil ook geen 70 euro geven aan een paar schoenen die hij nooit meer gaat dragen. ik had op suits you well geklede schoenen gezien voor 20 euro, of 25 euro. ideaal, dacht ik; niks meer in zijn maat!
dus dit weekend op "zwarte skateschoenenjacht" met een zoon die een vies gezicht gaat trekken van het eerste paar dat ik uithaal... (ik ken mijn zoon ... ik heb al meerdere schoenenjachten achter de rug)
nog afspraak met kapper maken om mijn haar nog te laten kleuren
mijn schoenen inlopen!!
onze wensboom laten afdrukken + de kaftjes van de boekjes van de dienst (het boekje zelf maakt onze rent-a-priest)
afspreken met onze zaal waar we de lunch gaan doen met de suite
geschenkjes voor de kindjes maken (ik heb al alles, enkel nog samensteken)
definitive planning doorgeven aan fotograaf
afspraak met discobar
*zucht* en dan denk je dat alles gedaan is...

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 507

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 21:40:23

Hey Vicky,

Het komt allemaal goed! :-)
Je kleedje is helemaal in orde gekomen dan? :-)
Ben je er tevreden mee? SUPER!
Die schoenen...ik dacht dat ik ook zo een 'jacht' ging meemaken want mijn verloofde wou geen klassieke schoenen! Hij had nog schoenen staan, 1 keer gedragen op een trouw vorig jaar, iets sportiever...een GELUK dat die onder zijn kostuum passen :-)!
Ik dacht dat ik bij de nieuwe collectie van le cocq sportif wel zwart heb gezien, misschien kan je zoon daar mee leven??

Voor de rest: stap voor stap alles afvinken op de lijst ;-)!

Inderdaad...als je denkt dat alles ok is...bedenk je ineens dat je nog servietten moet aankopen (in mijn geval dan vandaag) de meest onnozele dingen zou ik nog vergeten!!!

Geniet nog maar van de voorbereidingen!!!

groetjes en succes!

Sandra

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 22:03:25

Ik heb momenteel nog geen stress!! Het zou beter zijn dat ik het wel wat had!! Heb het gevoel dat het niet goed is dat ik geen stress heb.. Maar zal nog wel komen zeker..

Geniet nog van jullie voorbereidingen!!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 22:28:40

@ Bianca: ik ben nu eenmaal een controlefreak... aangeboren afwijking. en op zo'n dag is er nogal veel om de puntjes op de i te willen...

@ Sandra: le cocq sportif heb ik al voorgesteld, werd zéér negatief onthaald. als het geen Vans of Etnies zijn... zucht. als hij klein was vonden wij dat plezant hoe graag hij had dat hij er piekfijn bijliep. (allez, voor hem dan é) en hoe hij kon wenen als hij een bepaald t-shirt op een bepaalde broek moest dragen en hij vond dat dat niet pastte op elkaar. (gouden regel voor zo'n kinderen: geen broek + tshirt op elkaar laten aandoen in de winkel en dan samen kopen) en dan was hij een goed 3 jaar... Nu is dat zo grappig niet meer.
Nu, het staat hem wel hoor, zijn outfits dat hij kiest. en ja, hij wil nog altijd eens een mooi hemd dragen (het moet dan wel openstaan, met zijn "tanktop" eronder). maar hij geraakt er mee weg, de macho!
en ja, helemaal goed gekomen met mijn jurk! woohoo! heb er zelfs eens mee gestapt en mee gaan zitten! niet onbelangrijk dat je wat makkelijk zit met dat "kleinood" van een 10kg

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 9:03:23

Oei :-) niet makkelijk...dat wordt dus idd zoektocht naar Vans :-)!
Nu ja...op zich kan dat wel, het is uiteindelijk zijn eigen touch die hij geeft aan het kostuum..
Veel succes in elk geval :-)!

Super...ben echt blij dat het in orde is gekomen met je jurk!!
Ik heb het mijne vorige zaterdag nog is gepast en ook wat toeren mee uitgehaald...mee gaan zitten, trap lopen, zo is alles bij elkaar nemen qua stof...wat een gedoe!! :-)
Hoe ik in godsnaam in diene kever ga geraken!! ik weet het niet...al een geluk geven ze goed weer en kunnen we cabrio rijden :-) das al iets meer plaats dan met het dak dicht!

Geniet nog van je voorbereidingen ;-)!

groetjes!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 23:40:37

ja, wel, wij hebben dus ook een kever (geen cabrio) en ik ben bang dat ik ergens zal aan haperen of zo en een scheur zal hebben! stel je voor!

dat is idd niet groot é, om in te stappen...
desnoods zit ik gewoon vooraan naast de chauffeur, en mijne vent vanachter!
jij ook nog genieten van de laatste daagjes! je bent er bijna!
(veel stress, maar nu al weten dat je die voorbereidingsperiode gaat missen... het is wat! ik zeg altijd aan Kurt: man, ik ga in een zwart gat vallen. dat is al meer dan een jaar, elke dag dit forum, iets opzoeken, iets bestellen, iets in orde brengen...)
hij heeft gezegd dat hij me wel een nieuw projectje zal geven om me op te smijten ...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-8-2012 8:12:27

Die deuren zijn smal ja :-) ik zit er ook steeds over na te denken!!
Ik heb al gezegd, ik achteraan en mijn verloofde vooraan :-) haha!
Dat wordt echt zo hard lachen dat in-en uitstappen...maar idd wel zien dat we niks scheuren e seg...tzou wat zijn!!!

Nog 8 dagen vandaag...spannend!!
En ook de voorlaatste werkdag...super!

Het zwarte gat, daar zeg je wat :-)
Ik ben er ook wel bang voor!!

Ons volgend projectje zal de zoektocht worden naar een huisje :)
Zou daar ook zo een leuk forum rond zijn ;-) haha!!!

groetjes en jij ook nog veel plezier é!!

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...