Terug naar overzicht
Ligt er een beetje aan hoe je dag indeling van die beide dagen is he :-)Wanneer is de fotoshoot bijvoorbeeld?
Daar zijn we dus nog niet helemaal uit. Als ik beslis om mijn kleed woensdag niet te dragen, zal dat zaterdag zijn :)Dagindeling woensdag: 11u30 trouwen voor de wet, nadien thuis bubbelen en hapjes voor familie.Zaterdag om 19u30 avondfeest.En of zaterdag voor het feest of woensdag na de trouw shoot.
Ik zou je kleed zeker 2 x aandoen. Het kost al zoveel geld en je trouwt maar 1 keer hé. Ik vind dat het hoort bij je feest. En dat het vuil is moet je u niet aantrekken, mijn kleed zal ook al vuil zijn van de fotoshoot voor ons avondfeest dus komt een beetje op hetzelfde neer he. :)
Wij trouwen ook op 12 december voor de wet. Onze fotoshoot en receptie/avondfeest zijn pas op 14 december. Ik doe dan pas mijn kleed aan. Voor de wettelijke trouw (we trouwen niet voor de kerk) heb ik een deftig cocktailjurkje van Esprit gekocht.
Voor je fotoshoot zou ik het alvast aandoen :PEn misschien ook even kijken wie je woensdag zal zien en wie zaterdag? Zou leuk zijn dat de jurk voor iedereen een verassing is... Maar natuurlijk als je hem enkel zaterdag avond gaat aandoen, ben je er ook niet echt in getrouwd.En jou twee dagen komen wat overeen met 1 hele dag.. dus hij zal niet vuiler worden van die 2 dagen, dan dat je alles op 1 en dezelfde dag gedaan zou hebben. Je kan hem eens je thuis bent voor de receptie nog altijd veilig terug in je kas hangen en iets anders aantrekken..
Ik zou het twee keer aandoen! Daarna zal je geen kans meer hebben.
Hey,Ook ik heb mijn trouwkleed 2 keer aangehad op 9.9.9 voor de wet en op 6.2.10 in de kerk.Zalig vond ik het om nog eens mijn kleedje aan te doen.( was ook eentje van LR).
Ik zou mijn kleed maar 1x aan doen.