Terug naar overzicht
Hey Charlotte,Is de enige echte reden waarom je twijfelt omdat "het bizar is 9 maanden na het wettelijk huwelijk?" Dan zou ik zeggen: overboord gooien die reden. Jullie houden wel een ceremonie? Wel dan, waarom zou dat anders zijn dan mensen die op 2 verschillende dagen voor wet en kerk trouwen? Hoe zag je het vroeger? Hoe kijk je naar jezelf? Hoe ben je anders gekleed? Waar kijk je naar als je in trouwboekjes bladert? Op deze manier kom je het te weten ;-)Lien
Goh ik denk dat een meid toch altijd haar droom dag nog wil beleven :-)Dus ik zou ook voor een trouwkleed gaan.Ik ben zelf ook ooit eens naar een trouwfeest geweest waarvan het koppel al een jaar voor de wet getrouwd was. Ze zijn toen voor de kerk getrouwd en een trouwfeest gedaan met alles erop en eraan. De bruid had toen ook een traditioneel trouwkleed aan.Ik vermoed dat je bij de trouw voor de wet niet zo'n kleed aanhad, dus waarom zou je het bij de ceremonie dan niet kunnen doen?? Maakt niet uit of je op papier al man en vrouw bent he..Ik zou zeggen -> DOEN ;-)Groetjes
Charlotte,er is maar één advies: volg je hart !Doe gerust waar jij je het best bij voelt ...E.
Ik zou voor het traditionele gaan! ;) Als je uw ceremonie dan doet, vind ik het zeker kunnen! :) Het is echt niet raar! ;)
echt doen hoor!!! Je gaat er anders zo'n spijt van krijgen! :)
Wij trouwen volgend jaar voor de kerk en zijn dit jaar al voor de wet getrouwd. Volgend jaar lekker in het wit!
ik trouw in februari voor de wet (in een kort kleedje) en in juni voor de kerk (+feest) in vol ornaat in een wit lang trouwkleed... waarom niet zou ik zeggen? Geniet er alvast van!!!
Wij zijn al in 2010 getrouwd voor de wet. Wegens omstandigheden zijn we toen niet voor de kerk getrouwd. Volgend jaar trouwen we voor de kerk en geven we ons trouwfeest. Ik heb er geen seconde over getwijfeld, maar ik ga zeker een trouwjurk aandoen hoor.Het is niet omdat je al wettelijk getrouwd bent dat je geen trouwkleed meer mag aandoen hé. Doen zou ik zeggen!